جاده چالوس بسته شد

تمهیدات لازم برای تخلیه بار ترافیکی از داخل محور چالوس در حال انجام است

جاده چالوس بسته شد
مسافران برای تردد از سایر مسیرها استفاده کنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از مسدود شدن جاده چالوس به دلیل بارش شدید برف و ریزش سنگ خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، دراین‌باره گفت:‌ دقایقی پیش جاده چالوس در هر دومسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب به دلیل بارش شدید برف و ریزش سنگ بسته شد.

وی هدف از انسداد این مسیر را ایمنی‌ تردد اعلام کرد و افزود: مسافران تا اطلاع بعدی از جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال تردد نکنند و از دیگر مسیرها مانند هراز، فیروزکوه و قزوین- رشت برای رفتن به شمال کشور یا بازگشت از آن تردد کنند.

شیرانی درباره خودروهایی که در طول این محور متوقف مانده‌اند نیز اظهارکرد:‌ تمهیدات لازم برای تخلیه بار ترافیکی از داخل محور چالوس در حال انجام است و این خودروها با رعایت تمهیدات ایمنی از جاده خارج خواهند شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.