معرفی هتل کارتون استانبول: اقامتی شیک و مدرن در استانبول

معرفی هتل کارتون استانبول: اقامتی شیک و مدرن در استانبول

حتی اگر بارها و بارها به یک شهر سفر کنید، باز هم می‌توانید خاطرات جدید و متفاوتی داشته باشید. مثلا اگر هربار به‌دنبال اقامتگاه خاص و متفاوتی بگردید، سفرتان هیجان‌انگیزتر ازقبل خواهد بود. در سفر به استانبول به‌سبب آن که تعداد زیادی هتل وجود دارد می‌توانید متفاوت‌ترین‌ها را برای اقامت انتخاب كنید. هتل کارتون استانبول یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های این شهر است که شما را غرق در حس‌و‌حالی خوش خواهد کرد. اگر قصد سفر به استانبول را دارید، با معرفی این هتل خاص همراه ما باشید.

نگاهی به طراحی و دیزاین هتل کارتون

همواره نخستین چیزی که نظر شما را به یک هتل جلب می‌کند، دیزاین و دکوراسیون آن است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا معرفی هتل را با دیزاین آن شروع کنیم. پیش از هرچیز باید بدانید که هتل کارتون یک هتل ۴ ستاره است و نمی‌توان انتظار هتل‌های لوکس و پنج ستاره را از خدمات آن داشت؛ اما خوشبختانه هتل کارتون فراتر از انتظارات ظاهر شده است و بهترین‌ها را به مسافران ارائه می‌کند.

در اولین نگاه به این هتل، یک ساختمان ساده با نمای شیشه‌ای مشاهده می‌کنید که انعکاس شهر در شیشه‌های آن نمایان است. گفته می‌شود که علت نام‌گذاری این هتل، استفاده از المان‌های کارتونی در دیزاین آن است؛ اما باید بگوییم که انتظار یک سرزمین کارتونی را نداشته باشید. این هتل بیشتر شبیه به یک اقامتگاه با دیزاین مدرن و در بعضی قسمت‌ها کلاسیک است که از تماشای آن لذت می‌برید. اتاق‌های این هتل نیز دیزاینی ساده و مناسب دارند. روتختی‌ها و پرده‌ها طراحی عجیب‌وغریبی ندارند و یک محیط آرام و دنج را ایجاد کرده‌اند. اغلب از رنگ‌های خنثی در اتاق‌های هتل کارتون استفاده ‌شده است تا با سلیقه اغلب افراد سازگار باشند. این هتل را می‌توانید برای اقامت خانوادگی انتخاب کنید.

چه امکاناتی در هتل کارتون استانبول ارائه می‌شوند؟

خوشبختانه همه پرسنل مجموعه در تلاش‌اند تا اقامتی جذاب و راحتی را به مهمانان هدیه کنند. امکانات و خدمات هتل کارتون اگرچه لوکس نیستند؛ اما برای یک اقامت دلچسب و به‌یادماندنی مناسب‌اند. این هتل برای تامین امنیت مسافران، در تمام مکان‌های عمومی هتل مانند لابی‌ها و راهروها، دوربین مداربسته نصب کرده است؛ همچنین، نگهبانان و حراست هتل همواره در تلاش برای حفظ امنیت مسافران هستند.

اینترنت رایگان در همه نقاط هتل به مسافران ارائه می‌شود و شما می‌توانید در هر قسمت از هتل کارتون، به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشید. تهویه مطبوع نیز ازجمله امکاناتی است که در همه اتاق‌ها وجود دارد. یکی از خدمات منحصربه‌فرد هتل کارتون استانبول، امکان کرایه ماشین است. اگر بخواهید خودتان در سطح شهر رانندگی کنید می‌توانید از هتل خودرو اجاره کنید. این آپشن در تعداد محدودی از هتل های استانبول ارائه می‌شود.

هتل کارتون در آخرین طبقات، رستوران و باری دارد که نمای بی‌نظیری از شهر را ارائه می‌کنند. در رستوران این هتل نمایی ۳۶۰ درجه از استانبول مقابل چشمان‌تان قرار دارد که از تماشای آن سیر نمی‌شوید. انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را از این رستوران باکیفیت سفارش دهید و از میل‌کردن آن‌ها در چنین منظره‌ای لذت ببرید.

موقعیت قرارگیری هتل کارتون و نحوه دسترسی به آن

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت هتل کارتون استانبول، موقعیت مکانی آن است. این هتل در منطقه بی‌اوغلو استانبول واقع شده است که منطقه‌ای شلوغ و مدرن است و بسیاری از مراکز مهم شهر در آن قرار دارند. همین موضوع سبب شده است که از هتل کارتون به سایر نقاط استانبول دسترسی آسانی وجود داشته باشد. بسیاری از مراکز مهم شهر تنها چند قدم با این هتل فاصله دارند‌ و حتی نیازی به استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی هم نیست.

به‌عنوان مثال برای رسیدن به خیابان استقلال، باید ۲۰۰ متر پیاده‌روی كنید و برای رسیدن به مرکز خرید دمیرورن، تنها ۴۰۰ متر پیاده‌روی نیاز است. میدان تکسیم در فاصله ۲ کیلومتری از هتل واقع شده است که چندان دور نیست. نزدیک‌ترین ساحل به این هتل دوست‌داشتنی، ساحل بسفر است که در فاصله ۱ کیلومتری از آن واقع شده است. توجه داشته باشید که هنگام رزرو هتل استانبول، دسترسی مطلوب یک نکته بسیار مهم است و هتل کارتون در این مورد، امتیاز ۱۰ از ۱۰ را کسب می‌کند.

قیمت رزرو هتل کارتون چقدر است؟

هزینه رزرو هتل های استانبول در زمان‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. بسته‌به این که در چه فصلی از سال سفر می‌کنید، ممکن است هزینه‌ رزرو تا دو برابر افزایش پیدا کند. معمولا در فصول گرم سال که تعداد مسافران زیاد می‌شود، هزینه رزرو هتل هم بیشتر خواهد شد. در تابستان سال ۱۴۰۳ پایین‌ترین قیمت رزرو اتاق‌های این هتل، ۵ میلیون تومان به ازای هر شب است که البته می‌تواند متفاوت باشد. در فصول سرد سال قیمت رزرو هتل کاهش پیدا خواهد کرد.