صحبت های جنجالی سارقین منزل

صحبت های جنجالی سارقین منزل

یک جوان در اصفهان بوده که به دلیل ارتکاب سرقت از منازل توسط پلیس آگاهی دستگیر شده بوده، این جوان دو همدست داشته و آن ها نیز به همراه این جوان دستگیر شده اند وقتی از آن راجب این موضوع سوال شده، صحبت های جنجالی راجب سرقت کرده که در ادامه می توانید از زبان او بشنوید.

در ابتدای کار باید بگوییم که شرکت فایروال(Firewallco.biz)، با در نظر گرفتن همین صحبت های سارقین و نیاز های افراد، دزدگیری تهیه کرده که خیال شما را از همه جهت راحت کرده و شما می توانید بدون هیچ گونه استرسی منزل خود را ترک کنید.

 

صحبت های جنجالی سارقین 

 

چجوری وارد باند سرقت منزل شدی؟

من به اعتیاد گرفتار بودم، از اونجایی که پول هام تمام شده بود مجبور بودم برای موادم دست به هر کاری بزنم یکی از آن ها سرقت بود. اما در ابتدای کارم وقتی داشتم از یک مغازه سرقت می کردم دستگیر شدم و به زندان افتادم، وقتی که از زندان خارج شدم هنوز هم اعتیاد داشتم و باز هم مجبور بودم کاری کنم که پول موادم را در بیارم، پس با چنتا از دوستام که اون ها هم معتاد بودند نقشه سرقت منزل را کشیدیم، منزل هایی که در بالا شهر های اصفهان بود. سرقت هایی که می کردیم موفقیت آمیز بود به خاطر همین دیگه وسوسه شده بودیم کارهای بزرگ تر کنیم و حسابی مواد می کشیدیم.

 

چه جاهایی را برای سرقت انتخاب می کردید؟

من و بچه ها توی روز به بالا شهر ها می رفتیم، هر کسی که ماشین مدل بالا داشت را دنبال می کردیم، وقتی به منزلش می رسیدیم، آن را ارزیابی می کردیم، این ارزیابی بعضی وقتا چند روز طول می کشید، وقتی که می فهمیدیم وضع مالی خوبی داره، وقتی از منزلش خارج می شد چندین بار آن را زیر نظر می گرفتیم تا یک فرصت مناسبی را برای سرقت پیدا کنیم.

وقتی که افراد از سیستم های امنیتی، مثل دزدگیر، درب های ضد سرقت و سیستم های اعلام سرقت استفاده نمی کنند و طلا و جواهرات خود را داخل منزل می گذارند باعث شده به راحتی سرقت صورت بگیرد.

همانطور که گفتیم شرکت فایروال چندین ساله تولید کننده انواع سیستم های حفاظتی است که می توانید با خریداری دزدگیر های متنوع آن که بسته به نیاز منزل شما است، امنیت و آرامش را به خود برسانید.

 

حالا که دیگه دستگیر شدی بگو که مردم چه کار کنند گرفتار شما نشوند؟

قبل از اینکه از منزلتون خارج بشید به همسایه ها که بهش ارتباط دارید بسپارید، از نرده و حفاظ ها استفاده کنید. قفل های ضد سرقت استفاده کنند، البته اگر از دزدگیر و یا دوربین هم استفاده کنید باعث شده که ما برای سرقت مردد شویم و وقتی که صدای آژیر دزدگیر را می شنویم سریعا فرار می کنیم، چون دستگیر می شیم و به جای دستگیر شدن ترجیح می دیم که فرار کنیم و ترتیب سرقتی را بچینیم که سیستم های امنیتی و تدابیر امنیتی براش نچیده باشن.

مال باخته ها تمامی لوازمات گران قیمت خود را به خیال خود در جایی می گذاشتند که کسی نمی توانست آن ها را پیدا کند اما در واقع این جاها از دید ما اصلا دور نمی ماند.

 

مال باخته ها وسایلشان را کجا می گذاشتند؟

سرویس های طلای خود را در کشوی میز آرایش ها و سکه های نقدی خود را درون لباس ها قایم می کنند. که اولین جاهایی که به آن ها سر می زنیم همین است، باید بگم که وقتی لوازم پیشرفته تر می شوند ما هم پیشرفته می شیم وتمامی لوازم مورد نیاز را همراه خودمون می بریم.

 

سرقت منزل بازیگر معروف امیر نوری

این سرقت در 10 آبان 1402 اتفاق افتاده، وقتی که امیر نوری در خانه نبود، سارق ها تمامی لوازمش که کمتر از یک متر بوده و می توانستن حمل کنند از جمله مدارک مالی، گاو صندوق را به سرقت برده اند.

امیر نوری گفته سارقین وقتی وارد خانه می شوند که من منزل نبودم، فکر می کنم از بالای دیوار وارد شدند و لوازم را از در بیرون بردند، چون خانه هم ویلایی بوده همسایه ها متوجه نشده بودند و فکر می کردند اسباب کشی بوده. به گفته امیر نوری فکر می کرده سرقت به خاطر مسائل شخصی بوده اما با گشت پلیس متوجه شدند به دنبال طلا و پول بودند.

 

شرکت فایروال

نکات امنیتی منازل

تامین کردن امنیت چالش های زیادی دارد شما باید دقیقا خودتان را جای سارق بگذارید و بدانید کدام منطقه از خانه شما در دید است و لوازم پر اهمیت خود را در این نقاط نگذارید.

 

امنیت خانه حیاط دار

  • اگر خانه شما حیاط دارد است می توانید یک نورپردازی مناسب برای فض تشکیل دهید تا محیط روشن تر باشد، می توانید از چراغ هایی که تایمردار یا حساس به حرکت هستند استفاده کنید. نورانی کردن نقاط کور حیاط خیلی اهمیت دارد.
  • نصب کردن دوربین امنیتی در محیط می تواند باعث امنیت بیشتر شود.
  • نصب کردن دزدگیر اماکن

 

امنیت خانه های ویلایی

  • امنیت حیاط را حفظ کنید می توانید از نور استفاده کنید و همه قسمت های حیاط را نورانی کنید.
  • داشتن یک سگ نگهبان که حس رعب و وحشت را به دل سارق بیاندازد.
  • داشتن یک نگهبان و یا سرایدار که در نبود شما در خانه حضور داشته باشد.
  • قفل های ضد سرقت که دارای مکانیزم قوی باشند.

 

امنیت خانه آپارتمانی

  • نصب کردن سیستم اعلام سرقت مانند دزدگیر هوشمند
  • استفاده از درب های ضد سرقت
  • قفل های هوشمند

 

دزدگیر بخرید تا در امان باشید

 

دزدگیر بخرید تا در امان باشید

شرکت های بیشماری هستند که دست به تولید لوازم امنیتی می زنند، اما کیفیت بسیار مهم بوده. که شرکت فایروال هم دارای کیفیت بالا، گارانتی 5 ساله و هم خدمات پس از فروش به صورت 10 ساله بوده.

با خرید کردن دزدگیر می توانید تا حدی امنیت را به خانه بیاورید، بالا تر به بحث سرقت اقای نوری پرداختیم، باید بگیم که افراد زیادی این جوری مورد سرقت قرار گرفته اند، باید بدانید که با نصب کردن دزدگیر یک سری لوازم جانبی داره که از سرقت جلوگیری می کنند.

مثلا بالا رفتن از دیوار و وارد شدن به منزل به صورتی بوده که شما با نصب دزدگیر فایروال می توانید سنسور ضربه ای تهیه کنید که به دیوار و درب و پنجره متصل می شوند که حساس به ضربه بوده و در صورت تشخیص آژیر می کشد و اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهد.

یا برای پنجره های خود می توانید سنسور مگنتی را نصب کنید که با باز شدن پنجره های مگنت های سنسور از یکدیگر جدا شده و هشدار می دهد.

و یا اینکه برای تشخیص هر حرکتی باید از سنسور حرکتی استفاده کنید، لازم به ذکر است که داشتن دزدگیر در منازلی که حیوانات خانگی دارند نیز دیگر مشکل نیست شرکت فایروال سنسور های وزنی خود را تولید و به بازار عرضه کرده است.