کوچ نرم‌افزاری در ارائه اسناد فنی پیوست پروانه ساختمانی

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز در نظر دارد به‌منظور بهبود کیفیت خدمات مرتبط با دریافت، کنترل و تأیید نقشه‌های ساختمانی، از نیمه دوم سال ۱۴۰۳ نسبت به کنترل و تأیید نقشه‌های ساختمانی که با استفاده از نرم‌افزار Revit و ... تهیه شده‌اند، اقدام کند.

کوچ نرم‌افزاری در ارائه اسناد فنی پیوست پروانه ساختمانی
مهدی قلندری با بیان اینکه مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به‌سوی یکپارچگی در معماری است، گفت: در عصر حاضر، به‌منظور بهبود کیفیت طیف گسترده‌ای از خدمات شهری، از برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به‌عنوان یک فناوری کلیدی استفاده می‌‌شود.
 
وی عنوان کرد: با ایجاد مدل‌های سه‌بعدی دقیق از ساختمان، مدیریت اطلاعات مربوط به مصالح، تجهیزات و سیستم‌های ساختمانی، شبیه‌سازی عملکرد ساختمان در شرایط مختلف، هماهنگی بین بخش‌های مختلف پروژه و کاهش زمان صدور مجوزهای شهرداری و همچنین کاهش خطا، تحولی شگرف در صنعت معماری رقم خواهد زد.
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز توجه به ارتقای کیفیت ساخت‌وساز در پروژه‌های ساختمانی و به‌منظور جلوگیری از هدر رفتن هزینه و زمان در طول اجرای پروژه‌ها استفاده از روش‌های مدیریت ساخت یک ضرورت اساسی دانست و افزود: پیاده‌سازی سیستم مدل‌سازی اطلاعات ساختمان کیفیت ساخت را در بهترین شرایط ایجاد می‌کند.
 
 قلندری  گفت: شهرداری شیراز در نظر دارد به‌منظور بهبود کیفیت خدمات مرتبط با دریافت، کنترل و تأیید نقشه‌های ساختمانی، از نیمه دوم سال ۱۴۰۳ نسبت به کنترل و تأیید نقشه‌های ساختمانی که با استفاده از نرم‌افزار Revit و... تهیه شده‌اند، اقدام کند.