پیام تبریک شهردار کلان‌شهر شیراز به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشورمان

شهردار شیراز طی پیامی به‌مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت ظفرمندانه آزادگان عزیز و سرافراز کشورمان به میهن اسلامی را تبریک گفت

پیام تبریک شهردار کلان‌شهر شیراز به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشورمان

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز بدین شرح است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مرداد ۱۳۶۹ در خاطره ملت مؤمن و انقلابی ایران روزی به‌یادماندنی و فراموش ناشدنی است.

روز عزت و غیرت و روز بازگشت سرافرازانه مردان مردی‌ست که در دوران اسارت خود در زندان‌های رژیم بعث عراق، پایداری‌ها و رشادت‌ها کردند.

آزادگان عزیز و بزرگواری که به‌عنوان سفیران ملت و نظام اسلامی در حین اسارت سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و با تهدید، ارعاب و تحریم امکانات از سوی دشمن در زندان‌های سیاه و مخوف عراق و با همه شکنجه‌ها و دوری از وطن عزیز هرگز دست از آرمان‌های بلند رهبر کبیرشان امام خمینی(ره) برنداشتند.

امروز نظام اسلامی به همه ایثارگران و خانواده‌های معظم شاهد به‌ویژه به آزادگان دلاور و سرافراز کشورمان که در دوران اسارت و بعد از آن هماره صدای مظلومیت جمهوری اسلامی ایران را به تمام دنیا و اهل آن رساندند، افتخار می‌کند.

 اینجانب ضمن ادای احترام به ساحت بلند آزادگان عزیز ایران اسلامی، سالروز ورود غرور آفرین و عزتمندانه این مدافعان وطن را به میهن اسلامی گرامی داشته و چنین مناسبت ارزشمندی را هم به ایشان و هم به خانواده‌های ارجمندشان و عموم ملت بزرگ ایران خصوصا به آزادگان عزیز شاغل در شهرداری شیراز تبریک گفته، صحت و سلامتی توأم با موفقیتشان را از احدیت منان مسالت می‌کنم.

محمدحسن اسدی
شهردار شیراز