میز خدمت املاک و حقوقی شهرداری منطقه ۱۰ شیراز برگزار شد

شهرداری منطقه ۱۰ شیراز برای دومین بار میزبان میز خدمت املاک و حقوقی در شش ماه گذشته بود که با استقبال خوب شهروندان نیز مواجه شد.

میز خدمت املاک و حقوقی شهرداری منطقه ۱۰ شیراز برگزار شد

میز خدمت املاک و حقوقی شهرداری شیراز در منطقه ۱۰ که با حضور ابراهیم کمالی ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۱۰ و اداره کل املاک و مستغلات شهری، مدیران کل حقوقی و املاک و شهرام سبزیان‌فرد شهردار منطقه ۱۰ برگزار و با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

میز خدمت املاک به ابتکار ابراهیم کمالی ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در مناطق شهرداری برگزار می‌شود و گره برخی از پرونده‌هایی که نیاز به تصمیم‌گیری جمعی مدیران مربوطه دارد، حل‌وفصل می‌شود.

شهرداری منطقه ۱۰ شیراز برای دومین بار میزبان این میز خدمت در شش ماه گذشته بود که با استقبال خوب شهروندان نیز مواجه شد.

ابراهیم کمالی در خصوص برگزاری دوره‌ای میز خدمت املاک و حقوقی در مناطق شهرداری گفت: میز خدمت‌ها مجالی برای تصمیم‌گیری جمعی مدیران پشت یک میز و تعیین تکلیف پرونده‌هایی است که نیاز به تصمیم چند مدیر دارد و میز خدمت فرصت مناسبی است تا شهروندان تمام مدیران تصمیم گیر را یکجا ببینند و موارد خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

این میز خدمت به‌صورت دوره‌ای در مناطق یازده گانه شهرداری شیراز برگزار می‌شود و تاریخ و زمان آن به اطلاع شهروندان می‌رسد.