مقایسه آیفون تصویری سیماران و الکتروپیک

آیفون های برند الکتروپیک و سیماران از مطرح ترین تجهیزات الکترونیکی در ایران هستند که با بسته بندی استاندارد در اختیار مشتریان قرار می گیرند. برای انتخاب میان این دو برند مطرح آیفون تصویری باید به برخی ویژگی ها و قابلیت های این محصولات توجه داشته باشید و بر اساس نیازهای خود یک مدل را انتخاب کنید.

مقایسه آیفون تصویری سیماران و الکتروپیک

تفاوت جنس بدنه محصولات الکتروپیک و سیماران

آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران با مواد اولیه متفاوتی ساخته و طراحی می شوند و کیفیت ساختار آن ها با هم متفاوت است. مواد اولیه به کار رفته در محصولات الکتروپیک از حیث کیفیت در سطح بالاتری نسبت به محصولات سیماران قرار می گیرند. رنگ شارپ و براق به کار رفته در این سری محصولات نشان دهنده کیفیت بالای این آیفون های تصویری است. مقاومت بالای این آیفون های تصویری در برابر تغییر رنگ یکی از مهمترین ویژگی های آن ها محسوب می شود.

در مقابل محصولات سیماران از نظر کیفیت مواد اولیه در سطح خوبی قرار دارند. در مقایسه آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران، مهمترین تفاوت این محصولات به جنس مواد اولیه به کار رفته در آن ها مربوط می شود. سیماران از مواد باکیفیتی در ساخت محصولات خود استفاده کرده؛ اما در رقابت با الکتروپیک حرفی برای گفتن ندارد.

نمایندگی های آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران برای بهبود حال هم وطنان و مشتریان خود اقدام به ایجاد نمایندگی های متفاوت در شهر های کشور کرده است. یکی از این نمایندگی ها در شهر کرج بوده، آیفون تصویری سیماران در کرج و دیگر شهر های کشور نسبت به الکتروپیک بیشتر بوده و دسترسی آسان به نمایندگی های آیفون تصویری سیماران در محل یا شهر ها یکی از خدمات و رابط کاربری خوب می باشد که سیماران از این امتیاز برخوردار است.

تفاوت طراحی آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران

آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران از نظر ظاهر و طراحی نیز با هم متفاوت هستند. طراحی محصولات برند الکتروپیک سال های سال است که ثابت بوده و تغییری در آنها ایجاد نشده است. این مسئله یکی از محدودیت های استفاده از آیفون های تصویری الکتروپیک محسوب می شود. با این وجود سیماران هم در این زمینه قدرتمند عمل کرده و تنوع زیادی در میان محصولات آن مشاهده می شود. محصولات الکتروپیک تنوع کمتری دارند.

مقایسه قیمت محصولات برند الکتروپیک و سیماران

برای خرید محصولات برند الکتروپیک باید کمی بیشتر هزینه کنید! محصولات این برند در مدل های ارزان و گران ارائه می شوند و همه مردم می توانند این محصولات را خریداری کنند. محصولات سیماران همواره با قیمت های به صرفه تری در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

مقایسه امکانات آیفون الکتروپیک و سیماران

در مقایسه آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران، امکانات این تجهیزات الکترونیکی هم مورد توجه قرار می گیرد. محصولات الکتروپیک با قابلیت های مدرنی ارائه می شوند؛ اما در این زمینه سیماران توانسته در این رقابت پیروز میدان شود! در ساخت و طراحی محصولات الکتروپیک از حافظه داخلی برای ذخیره سازی تصاویر آیفون استفاده شده؛ با این وجود سیماران قابلیت های پیشرفته تری در اختیار کاربران قرار داده است. قابلیت هایی مانند انتقال صدا و تصویر به تلفن همراه سبب برتری برخی محصولات سیماران در میان برندهای آیفون تصویری ایرانی شده اند. این قابلیت در محصولات گران قیمت این محصولات به کار رفته اند.

کیفیت صدا و تصویر آیفون های الکتروپیک و سیماران

برای مقایسه آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران باید حتما به کیفیت صدا و تصویر این دو محصول نیز دقت داشته باشید. تصاویر آیفون های سیماران بسیار باکیفیت هستند و با وضوح بالایی پخش می شوند. اما الکتروپیک سال های سال است که نتوانسته نویز تصاویر و صدا را برطرف کند. آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران از نظر بلندی صدا در سطح مطلوبی قرار دارند و از این نظر با هم تفاوتی ندارند.

بررسی خدمات پس از فروش محصولات سیماران و الکتروپیک

یکی دیگر از مهمترین فاکتورهایی که در رابطه با انواع آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران مورد بررسی قرار می گیرد، خدمات پس از فروش این محصولات است. محصولات الکتروپیک با گارانتی 36 ماهه ارائه می شوند. برند سیماران این محصولات را با گارانتی های 10 ساله در اختیار مشتریان قرار می دهد و در این زمینه معتبرتر است.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با تفاوت های آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران و ویژگی های کمی و کیفی هر یک از این محصولات نکاتی را بررسی کردیم. اگر به دنبال یک محصول کاربردی و ایده آل می گردید، باید حتما به تفاوت های این دو محصول با هم توجه داشته باشید. برندهای الکتروپیک و سیماران برترین عرضه کنندگان تجهیزات الکترونیکی در سطح کشور هستند و بسیاری از نیازهای صوتی و تصویری ساختمان های امروزی را برآورده می کنند. محصولات این دو برند در خصوص نحوه طراحی، قابلیت های محصولات و بسیاری ویژگی های دیگر با هم متفاوت هستند.