معرفی صد تاثیر گذار «صنعت ساختمان» در میان ۳۰۰۰ شرکت کننده «جشن صنعت ساختمان»

افراد تأثیرگذار در صنعت ساختمان باید دارای یک ترکیب مناسب از تخصص فنی، مهارت‌های مدیریتی، آگاهی بازار، نوآوری و ارتباطات بین‌فردی باشند تا بتوانند نقش موثری در توسعه و بهبود این صنعت داشته باشند.

معرفی صد تاثیر گذار «صنعت ساختمان» در میان ۳۰۰۰ شرکت کننده «جشن صنعت ساختمان»

هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان با معرفی لیست ۱۰۰ تاثیر گذار« Influencers » در صنعت ساختمان در پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

این اجلاس توسط «مجتمع رسانه ای ساختمان – صما» در هتل اسپیناس تهران با حضور سه هزار نفر از اعضای صنعت ساختمان برگزار می‌شود.

 این رویداد با معرفی صد تاثیرگذار برجسته از شخصیت‌ها و شرکت‌هایی که در ارتقاء و تحول این حوزه نقش داشته‌اند و به بهبود کیفیت زندگی و توسعه پایدار شهرها کمک کرده‌اند، می‌پردازد.

شایان ذکر است که این اجلاس امسال با هدف ایجاد گفتمان در میان اعضای صنعت ساختمان در کلان شهرهای اصفهان، مشهد، تهران، تبریز و شیراز برگزار شد و در آخرین دوره خود به مناسبت جشن آخر سال صنعت ساختمان در روز ۲۶ بهمن در هتل اسپیناس با برنامه‌های متنوع که محوریت آن بر معرفی بزرگان صنعت ساختمان با دو رویکرد مسئولیت اجتماعی و کارآفرینی است، برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم، افراد و نهادهای تاثیرگذار با توجه به نوآوری، پایداری و رهبری در تدوین استانداردها و پروژه‌های ممتاز برای توسعه سالم صنعت ساختمان معرفی خواهند شد.