ماجرای حواشی انتخاب شهردار مشهد/ آیا رئیس شورای شهر ‌آرای شهردار را تغییر داد؟

ماجرای حواشی انتخاب شهردار مشهد/ آیا رئیس شورای شهر ‌آرای شهردار را تغییر داد؟
مام دغدغه این بود که پیام مثبتی از شورا به سمت مدیریت شهری صادر شود
رئیس شورای شهر مشهد گفت: تمام دغدغه من این بود که پیام مثبتی از شورا به سمت مدیریت شهری صادر شود.

حسن موحدیان در خصوص حواشی انتخاب شهردار مشهد اظهارداشت: گزینه من به ترتیب آقایان رئیسیون، برادران و قلندر بود چرا که آقای رئیسیون را از دوره شهرداری پژمان به خوبی می‌شناسم؛ وی بدنه شهرداری را به خوبی کنترل می‌کرد و سرمایه‌گذارهای زیادی را به مشهد آورد.

وی افزود: گزینه دوم من مهدی برادران بود چرا که برادران فکر منظمی دارد و کار‌بلد است اما  اعضای شورای شهر نسبت به انتخاب وی به اجماع نرسیدند.

موحدیان تصریح کرد: من رأی خودم را مستقل به آقای قلندر دادم چرا که قلندر وجه ملی خوبی دارد و می‌تواند مشکلات ما را در تهران حل کند و این گونه نبود که ابتدا رأی سایر اعضا را ببینم و سپس رأی دهم و در این زمینه سوءتفاهم ایجاد شده است.

رئیس شورای شهر مشهد درباره توصیه‌اش به اعضای شورای شهر در جریان رای گیری مبنی بر رای به یک گزینه اظهارکرد: منظورم از توصیه این بود که شهردار منتخب با رای اکثریت انتخاب شود و اینکه اعضای شورا به اجماع در خصوص یک نفر برسند تا رای شکننده نباشد و شهردار با قاطعیت اعضا انتخاب شود تا پشتوانه خوبی برای شهردار ایجاد شود.تمام دغدغه این بود که پیام مثبتی از شورا به سمت مدیریت شهری صادر شود.

وی عنوان کرد: مطابق دیدگاهم رای 8 به6 برای آقای قلندر رای سستی است در صورتی که اگر اعضای شورا با یکدیگر متحد می‌شدند و به اجماع بیشتری می‌رسیدند آقای قلندر به عنوان شهردار مشهد با قاطعیت انتخاب می‌شد و قطعا در روند کار شهردار هم موثر است.