قلعه نویی شفاف سازی کرد

سردار آزمون به خاطر ماجرای اتاق خصوصی خط خورد؟

قلعه نویی شفاف سازی کرد

دیدار ملوان و پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی چند دقیقه پس از آغاز این بازی، وارد ورزشگاه آزادی شد تا مسابقه را از نزدیک تماشا کند. او همچنین برای لحظاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

قلعه‌نویی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بالاخره یکی از وظایف ما، نظارت روی مسابقات لیگ برتر است. اگر عمری باقی باشد، فردا نیز راهی تبریز می‌شویم تا یکی از بازی‌های حساس لیگ (میان تراکتور و سپاهان) را تماشا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد در فهرست بعدی تیم ملی بازیکنان جدیدی دعوت شوند، اظهار داشت: هر کسی که لایق و شایسته باشد، می‌تواند لباس تیم ملی را بپوشد. هر اردو نیز شرایط خاص خودش را دارد. این‌گونه نیست که هر بازیکنی در اردوی قبل بود، برای اردوی بعدی نیز دعوت شود. ما براساس عملکرد بازیکنان آنها را به تیم ملی دعوت می‌کنیم.

او در مورد اینکه بازیکنان نیز درباره نظم و انضباط در تیم ملی صحبت کرده‌اند، پاسخ داد: این برنامه را از سال 82 وارد فوتبال کردیم. در سال 2006 نیز بود. ولی برنامه یک توضیح کوچکی دارد. شما هدفی دارید و می‌خواهید از این راه به هدفتان برسید. پیش از فصل، به باشگاه‌ها برنامه 6 هفته می‌دادیم. براساس زمان بازی نیز در طول مسابقات، برنامه می‌دادیم. حتی اگر 4 هفته مشخص بود، برنامه این 4 بازی را می‌دادیم. این اردو نیز همین است و باید برنامه بدهیم. اصلا بدون برنامه، بدون نظم و انضباط و بدون اصول هیچ کاری جلو نمی‌رود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا رحمان رضایی به تیم ملی بازمی‌گردد یا خیر، پاسخ خاصی نداد و گفت: حالا اجازه بفرمایید... توکل به خدا.

سرمربی تیم ملی درخصوص اینکه گفته می‌شود قرارداد او تا چه زمانی است، بیان کرد: اجازه دهید ما برویم بازی را ببینیم!

وی در مورد سردار آزمون و اینکه گفته می‌شود او اتاق خصوصی خواسته و به همین خاطر نامش خط خورده، پاسخ داد: خداوکیلی این حرف‌ها نیست. سردار بازیکن خود من بوده و بچه بسیار خوبی است. پس از بازی با روسیه نیز با من تماس گرفت و 10 دقیقه‌ای نیز با همدیگر صحبت کردیم. به هر حال همه ما وظیفه داریم تا کاری کنیم که این مردم خوشحال شوند. سردار نیز چون بازیکن خود من بوده و از قبل با پدرش دوست بودم. این حرف‌ها نبوده و ما نظم، اصول و چارچوبی داریم و اگر قرار است یک دقیقه بمانیم، براساس آن جلو می‌رویم. همچین مسئله‌ای نبوده است. حالا اینکه در گذشته اتاق تکی داشته را نمی‌دانم ولی زمان ما اصلا چنین بحثی نبوده است.

او در مورد اضافه شدن مربی پرتغالی، گفت: دنبال این هستیم که همکار خارجی بیاوریم. ترجیحا هم کسی باشد که فوتبال آسیا را بشناسد. به دپارتمان بین‌الملل اعلام کردیم و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند. هروقت به نتیجه برسیم اعلام می‌شود.

قلعه‌نویی در پایان و در خصوص حضور در‌ تورنمنت کافا، اظهار داشت: دو روز قبل جلسه داشتیم. هنوز معلوم نیست تاجیکستان است یا ازبکستان، حتما می‌رویم چون نباید فیفا دی را از دست بدهیم. آنجا می‌تواند دو بازی خوب برای ما باشد اما هنوز برنامه اصلی را به ما اعلام نکرده‌اند.