فجر نمی‌خواهد لیگ برتری شود!

فجر نمی‌خواهد لیگ برتری شود!

در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های شهرداری آستارا و فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در ورزشگاه وحدت آستارا مقابل هم قرار گرفتند.

شاگردان محسن بنگر که طی دو هفته گذشته لیگ یک موفق به کسب پیروزی مقابل شهرداری همدان و متوقف کردن استقلال ملاثانی در دیداری خارج از خانه شدند، امروز هم برای تداوم این روند شکست‌ناپذیری برابر تیم مدعی صعود فجر سپاسی تلاش کردند تا امیدهایشان برای بقا در لیگ یک را بیشتر کنند. 

در سمت مقابل شاگردان مهدی رجب‌زاده که قبل از مسابقات این هفته در جایگاه سوم جدول ایستاده بودند، فقط به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کردند تا بتوانند بالاتر از استقلال خوزستان قرار بگیرند و به رده دوم جدول لیگ یک صعود کنند، اما یک رقابت نزدیک و سخت برابر شهرداری آستارا داشتند. 

در نیمه اول تلاش شاگردان بنگر و رجب‌زاده برای رسیدن به گل نتیجه نداشت تا دو تیم بدون گل زده به رختکن بروند و امیدوار به کسب پیروزی در نیمه دوم شوند. فجر سپاسی که در صورت کسب پیروزی مقابل شهرداری آستارا و با توجه به استراحت استقلال خوزستان در این هفته می‌توانست به رده دوم جدول لیگ دسته اول صعود کند، از این فرصت بزرگ استفاده نکرد و در یک مسابقه نزدیک برابر شاگردان بنگر متوقف شد.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با این تساوی بدون گل و بدموقع در آستارا ۵۰ امتیازی شد و با وجود اینکه جایگاه سوم جدول لیگ یک را حفظ کرد، اما با یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال خوزستان در یک رده پایین‌تر قرار گرفت.

 نتایج کلی هفته سی و دوم به شرح زیر است:

برنامه دو هفته پایانی لیگ آزادگان را در جداول زیر ببینید