رفع مشکل شهرک صنعتی شهرستان خنج در دستور کار قرار گرفت

استاندار فارس از امضای تفاهم نامه چهارجانبه میان فرمانداری، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت توزیع برق فارس و شهرداری خنج برای رفع مشکل این شهرک صنعتی خبر داد.

رفع مشکل شهرک صنعتی شهرستان خنج در دستور کار قرار گرفت

محمدهادی ایمانیه در نود و چهارمین سفر شهرستانی خود، در سفر به شهرستان خنج اظهار کرد: در سفر اول به شهرستان خنج ۱۵ مصوبه کلی با حدود پنجاه زیر مصوبه به تصویب رسید که اکثریت این مصوبات اجرا شد.

وی افزود: قسمتی از مصوبات سفر اول همچنان اجرایی نشده است، لذا تلاش شد با اتخاذ تصمیمات جدید، مصوبات باقی مانده نیز عملیاتی شود.

استاندار فارس از طرح نکات و مسائل جدید در شورای اداری شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای این درخواست‌ها و رفع موانع آنان مصوبات جدیدی نیز اتخاذ شد که امیدواریم با پیگیری‌های مسئولان شهرستانی، عملیاتی شود.

ایمانیه بر فعال شدن شهرک صنعتی خنج تاکید کرد و از امضای تفاهم نامه چهارجانبه مابین فرمانداری، شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت توزیع برق فارس و شهرداری خنج برای رفع مشکل این شهرک صنعتی خبر داد و با اشاره به مسئله نهضت ملی مسکن، خاطر نشان کرد: قطعه زمین مد نظر برای این پروژه ملی، ایرادی میراثی دارد که امید است به زودی مرتفع شود تا بتوان فاز چهارم مسکن ملی را در این شهرستان، اجرایی کرد.

وی به تبدیل ساختمان قدیم بیمارستان این شهر به دانشکده پرستاری خبر داد و اضافه کرد: پیگیری‌ها برای احداث بیمارستان جدید در دستور کار است تا با بهره برداری از آن، این مرکز درمانی در مسیر خدمت رسانی به مردم قرار گیرد.

استاندار فارس راه‌های مواصلاتی را یکی از محورهای توسعه هر شهرستان دانست و تاکید کرد: محورهای مواصلاتی خنج به لار و لامرد و شیراز از محورهای مهم این شهرستان هستند که برای توسعه آنان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

ایمانیه ابراز امیدواری کرد: با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به سبب وجود منابع و معادن نفت و گاز این شهرستان گشایش خوبی در راه‌ها و تأمین آب این شهرستان فراهم شود.

وی با اشاره به مباحث فرهنگی مطرح شده از سوی امام جمعه شهرستان نیز اضافه کرد: امید است با تدابیر اتخاذ شده شاهد جهش جدیدی برای توسعه فضاهای فرهنگی و مساجد و تأمین امکانات لازم برای تقویت روحیه اعتقادی و فرهنگی شهرستان باشیم.