راه‌اندازی ۴ خانه بازیافت در مرکز البرز

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از استقرار چهار خانه بازیافت در مناطق مختلف کرج خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و وعده‌ای که به شهروندان داده بودیم، خانه‌های بازیافت در سطح شهر مستقر شد.

راه‌اندازی ۴ خانه بازیافت در مرکز البرز

محمدرضا خسروی با اشاره به برنامه‌های پیشواز بهار اظهار کرد: این سازمان در آستانه سال نو طبق وعده‌ای که از گذشته به شهروندان کرجی داده بود، چهار خانه بازیافت را در سطح شهر مستقر کرده است.

وی با اشاره به طرح خانه‌تکانی سبز که هم‌زمان با روزهای پایانی سال کلید خورد، افزود: توصیه می‌شود شهروندان پسماندهای خشک خود را که در خانه‌تکانی شب عید جمع‌آوری می‌کنند به این خانه‌های بازیافت تحویل دهند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در راستای حمایت و خدمت‌رسانی به نیازمندان شهر و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در سطح شهر، این سازمان از عموم شهروندان دعوت کرد تا البسه و اسباب‌بازی‌های مازاد و سالم خود را به منظور اهدا به گروه‌های نیازمند به غرفه‌های بازیافت تحویل دهند.

خسروی با بیان اینکه در این ایام با حجم بالای زباله‌ها مواجه هستیم، اضافه کرد: شهروندان تفکیک پسماند از مبدا را حین خانه‌تکانی رعایت کنند.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک پسماند از مبدا تاکید کرد و گفت: ایجاد خانه‌های بازیافت با هدف ترویج این فرهنگ در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم مورد استقبال شهروندان قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۱۴۰۳، تمام مناطق ده‌گانه کرج صاحب خانه بازیافت خواهند شد.