خبر خوب| پروژه برکت مسکن ملی صدرا شروع به فعالیت کرد

پروژه برکت یکی از چند پروژه مسکن ملی در شهر صدرا است که شهروند خبرنگاران درخواست پیگیری روند اجرایی این پروژه را داشتند، پس از پیگیری های مستمر این پروژه شروع به ساخت ساز کرده و در حال حاضر در مرحله بتن ریزی است.

خبر خوب| پروژه برکت مسکن ملی صدرا شروع به فعالیت کرد

پروژه برکت یکی از چند پروژه های مسکن ملی است که جزء اولین پروژه های مسکن ملی در شهر صدرا بود و با وجود ثبت نام و گرفتن هزینه از درخواست کنندگان به مدت چهار سال پروژه رها شده بود.

پس از درخواست شهروند خبرنگاران برای پیگیری این موضوع ؛ و پیگیری های مستمر این پروژه از حال سکون خارج شده است و شروع به ساخت و ساز کرده و در حال حاضر در مرحله بتن ریزی است.

همچنین در این پروژه اتفاقی مثبت روی داده است ، افزایش تعداد واحد پروژه از ۳۸۴ به ۴۴۸ واحد که باعث شد ظرفیت ۶۴ واحد جدید برای متقاضیان جامانده فراهم شود.

پیمانکار قبلی پروژه صدرا توسط مدیریت قبلی شرکت توسعه گران انتخاب شده بود ، مدیریت جدید شرکت توسعه گران عمران ستاد از ابتدای سال ۱۴۰۱ سکان مدیریت این کارگزاری را در اختیار گرفته که مجدانه پیگیر رفع موانع اجرایی پروژه است.

همچنین همزمان نقشه های معماری و سازه و تاسیسات نیز در شرکت عمران صدرا و شهرداری صدرا و نظام مهندسی صدرا بررسی و مورد تایید قرار گرفت ، مجری ذیصلاح پروژه مشخص شد و عوارض بیمه تامین اجتماعی و عوارض شهرداری به روز رسانی شد.