تمدید مهلت ارسال آثار دومین دوره ی «جایزه ی ویلا»

بنا بر اطلاعیه دبیرخانه دومین دوره ی «جایزه ی ویلا»؛ مهلت ثبت نام و ارسال آثار به شرح زیر تمدید گردید

تمدید مهلت ارسال آثار دومین دوره ی «جایزه ی ویلا»

اطلاعیه دبیرخانه:

احتراماً به اطلاع علاقه ­مندان می ­رساند؛ مهلت ارسال آثار به دومین دوره‌ ی جایزه «ویلا» تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ تمدید شد. به گزارش معمارنیوز، ستاد خبری مجله‌ ی ویلا اعلام کرد با توجه به استقبال شرکت کنندگان برای ثبت‌ نام در جایزه‌ ی «ویلا» و بر اساس تصمیم دبیرخانه مستقل جایزه، به منظور استفاده از اعتبارات و فرصت‌ های همکاری این دبیرخانه با موزه‌ های بین‌المللی معماری در ژاپن و چندین کشور اروپایی برای معرفی و نمایش آثار شرکت کنندگان ایرانی در این مراکز و به منظور احترام به درخواست شرکت کنندگان و نظر شورای علمی، ثبت‌ نام و ارسال آثار تا انتهای بهمن ماه سال ۱۴۰۲ تمدید خواهد شد.

کلیه‌ی معماران معاصر ایرانی، دفاتر رسمی مشاوره‌ ی معماری، دفاتر آزاد معماری، استارت‌ آپ‌ های معماری، دانشجویان معماری، طراحان داخلی، طراحان محوطه، هنرمندان و منتقدان حوزه‌ ی معماری تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۰ بهمن‌ ماه ۱۴۰۲ می‌ توانند، بر اساس فراخوان دومین دوره‌ ی جایزه «ویلا» مراحل ثبت‌ نام و بارگذاری آثار خود را با مکاتبه به نشانی Award@villamagazine.ir انجام دهند.

«جایزه‌ی بزرگ ویلا» براساس متن فراخوان، در پنج دسته‌ ی ویلاهای ساخته‌ شده، ویلاهای ساخته‌ نشده، طراحی داخلی ویلا، طراحی محوطه/منظر ویلا و بازسازی ویلا برگزار خواهد شد.

جایزه‌ی ویلا عنوانی است که به یک طراح، معمار و یا شرکت معماری تعلق پیدا می‌ کند که در تولید و پیشبرد ادبیات معماری معاصر ایرانی نقش بارزی را ایفا نموده است. در این دوره علاوه‌ بر جوایز اول تا سوم هیأت داوران در پنج دسته‌ بندی، یک جایزه نیز از طرف شورای علمی مجله به یک معمار تاثیرگذار از مفاخر معماری ایران اهدا خواهد شد.

* جهت دریافت اطلاعات بیشتر از رویکرد این جایزه با مراجعه به وبسایت مجله‌ ی ویلا بخش تحریریه، مقاله‌ ی «ویلا تولید کننده‌ ی ادبیات معماری» را مطالعه فرمایید.

کتاب یکصد اثر منتخب ساخته نشده، نخستین دوره‌ ی جایزه ویلا در مراسم اعلام برندگان دومین دوره‌ی جایزه رونمایی و در نمایشگاه‌ های بین‌المللی شرکت داده خواهد شد.

برگزار کننده: مجله‌ ی ویلا

آخرین مهلت ثبت نام الکترونیکی و ارسال آثار: ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲