این برج 5 رکورد جهانی را می خواهد!

پروژه برج تایگر اسکای که به تازگی راه اندازی شده است، بازتعریف استانداردهای زندگی فوق لوکس در دبی را هدف قرار داده است...

این برج 5 رکورد جهانی را می خواهد!

وقتی نوبت شکستن رکوردها می رسد، شهر دبی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

از بلندترین برج های جهان، تا بزرگترین تالاب، بزرگترین پروژه احیای صخره های مرجانی، و بزرگترین جزایر مصنوعی، تقریبا چیزی برای تخیل در این شهر باقی نمانده است.

حال برای ثبت رکوردهای جدید، شرکت املاک و مستغلات تایگر (Tiger Properties) مستقر در دبی با راه اندازی جدیدترین پروژه خود قصد دارد همه چیز را به سطح کاملا جدیدی وارد کند. این پروژه جدید که به نام برج تایگر اسکای (Tiger Sky Tower) شناخته می شود، به تنهایی قرار است پنج رکورد جهانی را بشکند و برخی از عالی ترین امکانات رفاهی که ساکنان می توانند تصور کنند را در خود جای داده است.

شرکت املاک و مستغلات تایگر؛ مغز متفکر در پس پروژه

تایگر پراپرتیز، بازوی املاک و مستغلات گروه تایگر (Tiger Group) با بیش از 270 پروژه و مساحت ساخته شده بیش از 2.78 میلیون متر مربعی از نام های شناخته شده در بازار املاک و مستغلات امارات محسوب می شود.

از برج جید (Jade Tower) تا نوا رزیدنس (Neva Residence)، پروژه های این شرکت به طور مداوم معیارهایی را در بازار املاک دبی تعیین کرده اند. پروژه جدید این شرکت به نام برج تایگر اسکای نیز از این شرایط مستثنی نبوده و ایجاد استاندارهای جدید در زندگی شهری را هدف قرار داده است.

نگاهی به پروژه برج تایگر اسکای

پروژه برج تایگر اسکای که به تازگی راه اندازی شده است، بازتعریف استانداردهای زندگی فوق لوکس در دبی را هدف قرار داده است. این برج 532 متری با 122 طبقه قرار است در منطقه خلیج تجاری (Business Bay) ساخته شود و شامل یک زیست بوم جنگل های بارانی خواهد بود.

از جمله رکوردهایی که برج تایگر اسکای قرار است ثبت کند می توان به مرتفع ترین جنگل بارانی در 447 متری، مرتفع ترین ماجراجویی با رولرگلایدر در یک جنگل بارانی در 447 متری، مرتفع ترین استخر بی انتها در 431 متری، مرتفع ترین پنت هاوس رویال در 427 متری، و رستورانی زیبا در ارتفاع 439 متری اشاره کرد.

ساخت و ساز برج تایگر اسکای آغاز شده است و تاریخ تحویل آن برای سه ماه آخر سال 2029 برنامه ریزی شده است. این پروژه 3.67 میلیارد درهمی قرار است استادکاری باورنکردنی، توجه به جزئیات و توسعه پایدار را به ارمغان بیاورد.

ساکنان چه امکاناتی را می توانند انتظار داشته باشند؟

تایگر اسکای طیف وسیعی از امکانات لوکس را ارائه می دهد. ساکنان می توانند به یک مرکز تناسب اندام پیشرفته همراه با سونا و تجهیزات ورزشی با کیفیت بالا در باشگاه دسترسی داشته باشند.

آنها همچنین می توانند در استراحتگاه مدیتیشن کسب آرامش کنند یا به تماشای فیلم در سینمای فضای باز مشغول شوند. در تعطیلات آخر هفته ساکنان تایگر اسکای می توانند طی روز در باشگاه ساحلی حضور یابند و شب خود را با صرف غذا در رستورانی در ارتفاع 439 متری به پایان برسانند.

از آنجایی که شرکت املاک و مستغلات تایگر قصد دارد این پروژه را با برنامه های زیست محیطی امارات برای آینده ای سبزتر هماهنگ کند، برج تایگر اسکای معماری مدرن را با پایداری ترکیب می کند.

این کار با ترکیب پارک های سرسبز، جنگل های بارانی و دیگر ویژگی های پایدار مانند فناوری خانه هوشمند در هر خانه این آسمانخراش انجام می شود.