آغاز ۱۴ درصدی کاهش پرداخت نقدی عوارض از هشتم آذر تا هفتم دی‌ ۱۴۰۲

آغاز ۱۴ درصدی کاهش پرداخت نقدی عوارض از هشتم آذر تا هفتم دی‌ ۱۴۰۲ معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز اعلام کرد: طرح پلکانی کاهش عوارض ۱۴درصدی شهرداری شیراز از چهارشنبه ۸ آذرماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه سال جاری ادامه دارد.

آغاز ۱۴ درصدی کاهش پرداخت نقدی عوارض از هشتم آذر تا هفتم دی‌ ۱۴۰۲

حمیدرضا اسماعیلی بیان کرد: طرح پلکانی کاهش عوارض ۱۴ درصدی شهرداری شیراز از چهارشنبه ۸ آذرماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: تخفیفات در این طرح تا پایان سال جاری به صورت پلکانی کاهش پیدا می‌کند و این فرصت تنها برای کسانی است که به صورت نقدی عوارض شغلی، ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود را پرداخت کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز همچنین یادآور شد: مودیانی که تاکنون‌ نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز تا پایان روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه، از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

اسماعیلی گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از دوره‌های این طرح و نحوه پرداخت آنها به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز shiraz.ir مراجعه کنند.

بنا به اظهار اسماعیلی؛ مالکین نیز می‌توانند برای پرداخت عوارض نوسازی ملک خود، هم با مراجعه به مناطق یازده‌گانه شهرداری و هم با ورود به سامانه خدمات اینترنتی یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز به نشانی eshahr.shiraz.ir و همچنین با ورود به درگاه خدمات هوشمند سرو شیراز به نشانی sarv.shiraz.ir نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.