گسترش شبکه مترو ، راهبرد اصلی مدیریت شهری است

شهردار شیراز گفت: گسترش و تقویت شبکه مترو و احداث خطوط چهارگانه آن به‌عنوان راهبردی اصلی است که شهروندان، ادامه خط ۲ مترو و ساخت ایستگاه‌های آن را در همین منطقه نیز شاهد هستند.

گسترش شبکه مترو ، راهبرد اصلی مدیریت شهری است

 محمدحسن اسدی در جمع عزاداران موکب انصارالمهدی (عج) در شهرک سعدی اظهار کرد: یکی از اقداماتی که به‌طور ویژه در حال انجام است، گسترش و تقویت شبکه مترو و احداث خطوط چهارگانه آن به‌عنوان راهبردی اصلی است که شهروندان ادامه خط ۲ مترو و ساخت ایستگاه‌های آن را در همین منطقه نیز شاهد هستند.

وی به اقداماتی که در منطقه ۳ که تقریباً در مجاورت شهرک سعدی قرار دارند، در حال انجام است، پرداخت و افزود: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی نظیر عملیات لوله‌گذاری محور دروازه قرآن، تعریض پل سلمان فارسی و سیل‌بند سعدی که باعث جلوگیری از تکرار حوادث سیل مهیب است، ازجمله اقدامات برای رفاه شهروندان است.

شهردار کلان‌شهر شیراز همچنین پیگیری و احداث پایانه سعدی و تملک مسیر سعدی-خرامه جهت تعریض آن را از دیگر دغدغه‌های مدیریت شهری برای رفاه مردم دانست.

اسدی با اشاره به گام‌های بلند شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در راستای توسعه این کلان‌شهر تصریح کرد: مدیریت شهری به مناسبت هفته دولت یک بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی پروژه را افتتاح یا عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کند و این در حالی است که در دهه فجر سال گذشته بسته ۵۰ همتی رونمایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هیچ کجای کشور این حجم از پروژه تعریف نشده و همه اینها مستند هستند.