شهرداری شیراز همه نوع همراهی و همکاری را با دو نهاد انسان‌ساز دانشگاه و آموزش‌وپرورش دارد

محمدحسن اسدی با صدور پیام تبریکی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: شهرداری بنا بر وظیفه ذاتی خود همه نوع همراهی و همکاری را با دو نهاد انسان‌ساز دانشگاه و آموزش‌وپرورش دارد.

شهرداری شیراز همه نوع همراهی و همکاری را با دو نهاد انسان‌ساز دانشگاه و آموزش‌وپرورش دارد

متن پبام شهردار کلان‌شهر "شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) به مناسبت آغار سال تحصیلی جدید بدبن شرح است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
همزمانی و تقارن زیبا و معنادار هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه‌ها پیام‌آور درس عشق، زندگی، مهر، محبت و یادآور عمل به تعهدات همراه با تخصص و دانش توأم با مهربانی و ازخودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌ها است. مهرماه که می‌شود با یاد و نام خدا جهاد علمی در پیکار با بی‌سوادی و فراگیری دانش و سواد آغاز می‌شود تا دانش‌آموزان و دانشجویانمان خود را برای آینده‌ای رو به امید آماده بسازند.
 
 در دین مبین اسلام و در فرمایشات نبی مکرم اسلام(ص) مسلمانان به فراگیری علم در همه حال  توصیه شده‌اند؛ چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص می‌فرمایند:" مسأله تعلیم و تربیت از مهمترین مسائل کشور است." انصافاٌ و حقاً نیز همینطور است ‌و باید قدردان و شاکر درگاه الهی بود که در ایران ام‌القرای جهان اسلام علم‌اندوزی هزاران سال رواج داشته و شیراز مهد علم و دانایی پیشگام عرصه‌های علم و دانش بوده و است.
 
شهرداری شیراز بنا بر وظیفه ذاتی خود همه نوع همراهی و همکاری را با دو نهاد انسان‌ساز دانشگاه و آموزش‌وپرورش و اولیای گرامی  دارد و تا حد توان و ظرفیت‌های خود جهت تسریع در حمل‌ونقل عمومی دانش‌آموزان و دانشجویان و تسهیل آمد‌وشد آنان از منزل تا مدرسه و دانشگاه و بالعکس و آموزش‌های شهروندی به کودکان و نوجوانان و جوانانمان استفاده خواهد کرد. 

اینجانب شروع سال تحصیلی جدید و سرآغاز ماه زیبا و خاطره‌انگیز مهر را به عموم مردم شیراز و به‌ویژه به متولیان تعلیم و تربیت، معلمان و دانش‌آموزان نواحی چهار گانه و خانواده‌های آنان و همچنین به استادان دانشگاه‌های شیراز و دانشجویان تبریک گفته و سالی توأم با علم، دانش و اخلاق را برای همگان به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده بزرگ شهرداری شیراز آرزومندم.