حرکت مدیریت شهری شیراز برای تبدیل‌شدن به شهر مدرن اسلامی

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تقدیر از تلاش‌ «محمدحسن اسدی» شهردار این شهر مقدس در حوزه‌هایی نظیر عمرانی، فرهنگی، مالی، جهش آسفالت، خدمات شهری و ... ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش‌های مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری با فراهم آوردن زیرساخت‌های موردنیاز، این کلان‌شهر به سمت تبدیل‌شدن به یک شهر مدرن اسلامی حرکت و زمینه برای الگوشدن آن در میان کلانشهرها در ابعاد مختلف فراهم آید.

حرکت مدیریت شهری شیراز برای تبدیل‌شدن به شهر مدرن اسلامی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محی‌الدین طاهری ضمن تقدیر از زحمات شهرداری شیراز اظهار کرد: این اقدامات مشهود و بیانگر عزم راسخ آن نهاد مردمی برای ارائه خدمات حداکثری به مردم شریف شهر مقدس شیراز است.

وی بیان کرد: گزارش‌های دریافتی از سوی دفتر جامعه روحانیت شیراز و بررسی و کنکاو نقاط قوت و ضعف خدمات ارائه‌شده بر اساس شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دستور کار قرار گرفت که غالباً در این گزارش‌ها از سوی شهردار شیراز لحاظ شده است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز ضمن قدردانی از شهردار و مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری شهر مقدس شیراز ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش‌های مجموعه شورا و شهرداری با فراهم آوردن زیرساخت‌های موردنیاز، شیراز به سمت تبدیل‌شدن به یک شهر مدرن اسلامی حرکت کند و مردم این شهر که به‌حق از شایسته‌ترین مردمان ایران اسلامی در برخورداری از بالاترین سطح خدمات و امکانات هستند از نتیجه زحمات شبانه‌روزی آن نهاد خدوم برخوردار شوند و زمینه برای الگو شدن شیراز در میان کلانشهرها در ابعاد مختلف فراهم آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری همچنین از ارسال گزارش عملکردهای آن مجموعه از تلاش‌های خالصانه تمام کارکنان کوشا و به‌ویژه جنابعالی تقدیر به‌عمل‌آمده و آرزوی دوام توفیقات را مسئلت دارم.