بهترین سن یادگیری زبان برای کودکان

بهترین سن یادگیری زبان برای کودکان

آموزش زبان از سنین پایین می تواند بسیار موثر باشد و سرعت یادگیری را بالا ببرد. کودکان در سنین پایین به دلیل داشتن ذهنی پویا و فعال تر نسبت به افراد بزرگسال راحت تر با زبان ارتباط برقرار می کنند و یادگیری در آن ها سریع تر خواهد بود.

اما توجه به این نکته الزامی است که روش تدریس در کودکان با بزرگسالان متفاوت می باشد و بیشتر باید از ابزارهای سرگرم کننده و روش های جذاب و بازی برای آموزش آن ها استفاده شود تا یادگیری زبان برای شان جذاب شود و بیشتر به یادگیری زبان جذب شوند.

آموزشگاه های زبان متعددی به آموزش زبان کودکان به صورت تخصصی می پردازند که سعی می کنند با متدهای بروز و جذاب به بهترین شکل ممکن به کودکان زبان را آموزش دهند.

بهترین سن یادگیری زبان برای کودکان

احتمالا این سوال برای شما نیز بوجود آمده باشد که بهترین سن برای شروع یادگیری زبان برای کودکان چه سنی است؟ و آیا یادگیری زبان در سنین پایین برای کودکان مشکلی را بوجود خواهد آورد؟ اگر کودکی دارید که می خواهید آن را در یک کلاس زبان ثبت نام کنید معمولا بهترین سن برای یادگیری از سن ۴ سالگی می باشد.

البته کودکان از سن پایین تر نیز می توانند آرام و با یادگیری یک سری لغات به یادگیری زبان بپردازند اما معمولا از سن ۴ سالگی می توانید به مرور آموزش زبان را برای کودک تان شروع کنید و بسیاری از مطالب ابتدایی و مخصوصا لغات روزمره پرکاربرد را به انگلیسی به آن ها آموزش دهید.

این یادگیری بهتر است بیشتر با بازی و سریال های سرگرم کننده و آهنگ های جذاب انجام شود تا کودک بیشتر حس بازی و سرگرمی را در طول آموزش داشته باشد.

برای آموزش زبان کودکان کلاس گروهی بهتر است یا خصوصی؟

برای آموزش زبان کودک بیشتر کلاس های گروهی توصیه می شود اما براساس شرایط کودک می توان تصمیم گرفت که کدام نوع از کلاس برایش بهتر می باشد. در سنین پایین همواره در جمع بودن و یادگیری با فعالیت های گروهی بیشتر موثر می باشد. داشتن یک دوست که بتوانند با یکدیگر تمرین و بازی کنند و اشتیاق یادگیری را در آن ها بیشتر نماید بسیار موثر است.

در کلاس خصوصی نیز نقش اصلی را مدرس بازی می کند که باید بتواند به خوبی با زبان آموز ارتباط برقرار کرده و حس خوبی را به کودک منتقل کند تا کودک به خوبی جذب یادگیری شود و با روش های سرگرم کننده یادگیری را پیش ببرد.

در نتیجه باید براساس شرایط کودک کلاس مناسب را انتخاب کرد تا بتواند براحتی زبان را یاد بگیرد و از آن لذت ببرد.

بهترین موسسه زبان برای کودکان

همانطور که می دانید موسسات زبان زیادی به آموزش زبان کودکان می پردازند که در ادامه به معرفی چند تا از بهترین های آن ها پرداخته شده است.

موسسه زبان دهخدا

یکی از بهترین موسسه های زبان برای کودکان موسسه زبان دهخدا می باشد که از همان ابتدا به صورت تخصصی با اساتید مجرب حوزه آموزش کودکان به آموزش زبان به کودکان پرداخته است. بیشتر کلاس های کودکان این موسسه به صورت آنلاین برگزار می شود تا کودکان در محیط آرام خانه به یادگیری زبان بپردازند هر چند که کلاس های خصوصی حضوری نیز برای افرادی که نمی خواهند در کلاس آنلاین شرکت کنند در مکان موسسه برگزار می شود.

براساس شرایط کودک ابتدا ممکن است از کودک تان تعیین سطح گرفته شود و سپس در یک کلاس مناسب سطح کودک آموزش آغاز خواهد شد. کلاس ها براساس متدهای روز دنیا و به صورت کاملا سرگرم کننده زبان را به کودکان آموزش می دهند و اساتید همه از مجرب ترین اساتید در حوزه آموزش کودک هستند و دارای مدارک داخلی و بین المللی حوزه آموزش زبان می باشند.

کلاس های آنلاین موسسه همگی در پلتفرم اختصاصی موسسه با پشتیبانی کامل برگزار می شود و برای جذاب کردن کلاس ها و بالا بردن بازده ای آن ها تعداد افراد از ۵ تا ۱۰ نفر خواهد بود و از ابزارهای مختلف آنلاین برای آموزش بهره گرفته می شود.

موسسه زبان بیان برتر

یکی دیگر از موسسات آموزش زبان که به تازگی شروع به آموزش زبان کودکان پرداخته است و با متدهای بروز و جذاب به برگزاری کلاس کرده، موسسه بیان برتر می باشد.

این موسسه با تمرکز بر آموزش براساس متدهای روز دنیا با بازی و سرگرمی و کاربردی بودن آموزش از جمله موسسات خوب زبان کودکان می باشد.

آموزشگاه زبان ایران اروپا

آموزشگاه زبان ایران اروپا که از جمله موسسه های قدیمی و معتبر در آموزش زبان می باشد به آموزش زبان کودکان در کلاس های گروهی و خصوصی به صورت آنلاین و حضوری می پردازد و با استفاده از اساتید مجرب و منابع جذاب و سرگرم کننده از جمله بهترین آموزشگاه های زبان کودکان است.

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان

موسسه سفیر گفتمان مطمئنا یکی از موسساتی است که شاید نیاز به معرفی نداشته باشد و با تعدد شعبه در شهرهای مختلف از جمله موسسات معتبر زبان می باشد که در بخش آموزش زبان کودکان نیز از جمله بهترین ها بوده و آموزش به کودکان را به صورت جذاب و کاربردی و با متدهای بروز به شکل حضوری و آنلاین به زبان آموزان ارائه می کند.

کلام آخر

برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان باید شرایط مختلفی را مدنظر داشته باشید که بسیاری از این شرایط به خود کودک مرتبط است در نتیجه ابتدا با بررسی آموزشگاه های مختلف و کسب اطلاعات کافی از موسسات و یا دیگر زبان آموزان که تجربه خوبی از موسسه ای که در آن درس می خوانند، می توانید تصمیم بگیرید که کدام موسسه برای کودک تان مناسب می باشد.