آموزش تئوری عملیاتی و اطلاعاتی نیروهای گردان ۸۹۹ بیت‌المقدس شهرداری شیراز

فرمانده گردان ۸۹۹ بیت‌المقدس شهرداری شیراز از برگزاری دوره آموزشی توجیهی حفظ انسجام و دفاع از مقر توسط معاونت عملیات و اطلاعات سپاه فجر فارس ویژه نیروهای این گردان در بوستان کوهستانی دراک خبر داد.

آموزش تئوری عملیاتی و اطلاعاتی نیروهای گردان ۸۹۹ بیت‌المقدس شهرداری شیراز
سعید جعفری از برگزاری دوره آموزشی توجیهی حفظ انسجام و دفاع از مقر توسط اساتید معاونت عملیات و اطلاعات سپاه فجر فارس ویژه نیروهای گردان بیت‌المقدس شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک خبر داد.

وی افزود: دوره.های توانمندسازی در چند مرحله برای آموزش بسیجیان برگزار می‌شود. 

فرمانده گردان ۸۹۹ بیت‌المقدس شهرداری شیراز همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلفی از قبیل عقیدتی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و آمادگی جسمانی اشاره و بیان کرد: بسیجیان در این دوره‌ها تقویت شده و آماده حضور در برنامه‌های اصلی گردان خواهند شد. 

جعفری گفت: در زمانی که دشمن با تمام توان وارد عرصه جنگ‌های نرم؛ نیمه سخت و سخت شده است، جوانان مومن و انقلابی باید خود را در زمینه‌های بصیرتی و عرصه‌های مقاومت و دفاع همه‌جانبه علیه دشمن، مجهز و قوی کنند و جسم و روح خود را در جهادهای گوناگون اعم از جهاد اکبر، جهاد اصغر و جهاد تبیین آماده و قوی کنند. 

به گفته وی؛ معاونت عملیات و اطلاعات سپاه فجر فارس، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس و حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در اجرای این دوره مشارکت داشته‌اند.