آسفالت معابر شیراز به مرز ۲.۵ میلیون مترمربع رسید

رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر در یازدهمین گام از جهش اظهار کرد: طی هفته ۵۴ از آغاز جهش آسفالت تاکنون دو میلیون و ۴۴۲ ههزار و ۶۹۴ مترمربع از معابر مناطق شیراز به میزان ۳۰۵ هزار و ۱۰۰ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

آسفالت معابر شیراز به مرز ۲.۵ میلیون مترمربع رسید

سخنگوی شهرداری شیراز در ادامه بیان کرد: با توجه به تأکید شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز مبنی بر تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با موضوع «نهضت خدمات شهری» رفع فوری خرابی سطوح آسفالت و لکه‌گیری معابر در اولویت ویژه قرار دارد.

وی عنوان کرد: برای رفع خرابی سطوح آسفالت و لکه‌گیری معابر از داده‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز بنا به درخواست شهروندان استفاده می‌شود.

به گفته جاویدی؛ لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۴، ۷، ۸ و ۹، روکش آسفالت در معبر خاکی در کوچه ۲/۱ باستان در منطقه ۳ و روکش آسفالت در معابر خاکی (زیرسازی) شده در مناطق ۱، ۳، ۴، ۵، ۱۱، کوچه‌های ۳ حیدری و ۴ ابیوردی ۳ در منطقه یک، خیابان قائم در بولوار تلاش شرقی در منطقه ۳، کوچه‌‌های ۳ تندگویان، ۸ و ۱۲ سپاه جنوبی و ۳۱ مسلم در منطقه ۵ و کوچه‌های ۱ و ۴ خیابان مریم در منطقه ۱۱ و خیابان‌های کاوه در منطقه ۵ و مسلم و بولوارهای هفت‌تنان و صلح از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز انجام‌گرفته است.