۴۸ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای ساخت مسکن در دولت سیزدهم تامین شد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مسکن استان اردبیل با اشاره به رفع دغدغه مسکن از طریق طرح نهضت ملی مسکن، گفت: بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای ساخت مسکن در دولت سیزدهم تامین شد.

۴۸ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای ساخت مسکن در دولت سیزدهم تامین شد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مسکن استان اردبیل با اشاره به رفع دغدغه مسکن از طریق طرح نهضت ملی مسکن، گفت: دولت سیزدهم با علم به پیچیدگی و سختی‌های این کار پا به این عرصه گذاشت و با اراده قوی این طرح را اجرا کرد.

مالکی تاکید کرد: در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است.

معاون وزیر راه و شهر سازی افزود: تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است.

مالکی با بیان اینکه بیش از ۱۲۳ هزار متقاضی در استان اردبیل در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، توضیح داد: از این تعداد ۱۰۰ هزار متقاضی واجد ۳ شرط هستند و ۳۶ هزار متقاضی در سامانه نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده‌اند. 

وی ادامه داد: این آمارها نشان می‌دهد که ما از گذشته عقب‌ماندگی زیادی در بخش مسکن داشته‌ایم و این امر کار ما را سخت‌تر می‌کند. 

گفتنی است شورای مسکن استان اربیل با حضور حامدعاملی استاندار، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استان اردبیل برگزار شد.