یازده بار شکایت میرسلیم بابت ساخت هتلی بزرگ تر از اسپیناس

علی‌اصغر امیری مالک گروه هتل‌های اسپیناس گفت: هشت سال برای دریافت مجوز هتلی بزرگ‌تر و مدرن‌تر از اسپیناس پالاس در منطقه ولنجک تهران انتظار کشیدیم و با موانع متعدد مثل سنگ‌اندازی مصطفی میرسلیم روبرو شدیم اما مصمم هستیم هتلی مجلل‌تر از هتل‌های دبی و ترکیه در تهران بسازیم.

یازده بار شکایت میرسلیم بابت ساخت هتلی بزرگ تر از اسپیناس

امیری با توجه به فقدان موجود چنین بناهایی در شهرهای ایران بخصوص پایتخت اشاره داشت و افزود: عاشقان رونالدو برای دیدار با او به هتل هجوم آوردند و به ابنیه و امکانات هتل خسارت زیادی زدند که هنوز به‌طور کامل ترمیم نشده است.

مقصر خسارت‌ها و اتفاقاتی که مشتاقان رونالدو در هتل اسپیناس رقم زدند جوانان نبودند زیرا آنها برای مختصر دلخوشی و شادی به هتل سرازیر شده بودند، جوانان عاشق جشن و شور و شادی هستند اما چنین امکانی برایشان فراهم نیست.

گفتنی است هتل‌های ترازبالا نقش بسیار مهمی در توسعه صنعت گردشگری و اقتصادی یک منطقه ایفا می‌کنند و به‌عنوان یک عامل کلیدی در رشد و پیشرفت محلی و منطقه‌ای تلقی می‌شوند این بناهای ماندگار از چندین جهت در توسعه تأثیرگذار هستند ازجمله: جذب گردشگران بین‌المللی، ایجاد اشتغال، ارتقاء سطح خدمات، تأثیر مستقیم و غیرمستقیم بر اقتصاد و تأثیر بر توسعه محلی

حال این سؤال ایجاد می‌شود که چرا یکی از مهره‌های تأثیرگذار سیاسی باید در راستای ساخت این مجموعه مقاومت کند؟