گام‌های بلند شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در توسعه این کلان‌شهر/گسترش شبکه مترو راهبرد اصلی مدیریت شهری است

شهردار شیراز با اشاره به به گام‌های بلند در راستای توسعه این کلان‌شهر گفت: مدیریت شهری به مناسبت هفته دولت پروژه‌های متعددی را افتتاح و یا عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کند.

گام‌های بلند شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در توسعه این کلان‌شهر/گسترش شبکه مترو راهبرد اصلی مدیریت شهری است

محمدحسن اسدی در جمع عزاداران موکب انصارالمهدی(عج) شهرک سعدی هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای شهرک سعدی را گرامی داشت.

وی در این مراسم‌ معنوی که محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) و جمعی مدیران شهرداری شیراز همچنین شهروندان و خانواده‌های شهدا حضور داشتند، به فعالیت شبانه‌روزی مدیریت شهری اشاره و بیان کرد: یکی از اقداماتی که به‌طور ویژه در حال انجام است، گسترش و تقویت شبکه مترو و احداث خطوط چهارگانه آن به‌عنوان راهبردی اصلی بوده که شهروندان ادامه خط ۲ مترو و ساخت ایستگاه‌های آن را در همین منطقه نیز شاهد هستند.

 شهردار کلان‌شهر شیراز با اشاره‌ به دیگر اقداماتی که در منطقه ۳ که تقریبا در مجاورت شهرک سعدی قرار دارند، پرداخت و گفت: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی نظیر عملیات لوله‌گذاری محور دروازه قرآن، تعریض پل سلمان فارسی و سیل‌بند سعدی که باعث جلوگیری از تکرار حوادث سیل مهیب است، ازجمله اقدامات برای رفاه شهروندان است.

 اسدی همچنین پیگیری و احداث پایانه  سعدی و تملک مسیر سعدی-خرامه جهت تعریض آن را از دیگر دغدغه‌های مدیریت شهری برای رفاه مردم دانست.

وی به گام‌های بلند شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در راستای توسعه این کلان‌شهر اشاره و بیان کرد: مدیریت شهری به مناسبت هفته دولت یک بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی پروژه را افتتاح و یا عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کند و این درحالی‌است که در دهه فجر سال گذشته بسته ۵۰ همتی را رونمایی شده است

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز تصریح کرد: در هیچ‌کجای کشور ابن حجم از پروژه تعریف نشده و همه اینها مستند هستند.