پیام تبریک شهردار شیراز به مناسبت روز پزشک

شهردار کلان‌شهر شیراز در پیامی روز پزشک را به عموم پزشکان و کادر درمان شیراز و فارس تبریک گفت.

پیام تبریک شهردار شیراز به مناسبت روز پزشک

محمدحسن اسدی در پیامی روز پزشک را به عموم پزشکان و کادر درمان شیراز و فارس تبریک گفت.

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به شرح ذیل است:

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

اول شهریورماه که برابر است با زادروز ابوعلی سینا فیلسوف بزرگ اسلامی و پزشک نامدار ایرانی را به عموم پزشکان و پیراپزشکان، داروسازان و سایر اعضای کادر بهداشت و درمان، مدیران اجرایی، اعضای هیات های علمی و پژوهشی حوزه درمان و علوم پزشکی شیراز و فارس تبریک عرض می‌کنم.

 امروزه آنچه پزشکان ایرانی را از سایر پزشکان دنیا متمایز نموده در درجه اول رعایت اخلاق پزشکی و تعهد انسانی به درمان بیماران و در درجه دوم دانش و تبحر کافی پزشکان کشورمان بویژه متخصصین و فوق تخصص های گوناگون در علم پزشکی و دانش های وابسته به آن در مقایسه با سایر پزشکان دنیاست.

 بحمدالله ایران اسلامی و خصوصا کلان‌شهر شیراز بعنوان قطب پزشکی کشور در ارائه انواع خدمات پزشکی به مراجعان بیمارستانها، مراکز درمانی و انجام اعمال جراحی های نادر در جهان خوش درخشیده و ایران در علم پزشکی و سایر علوم وابسته به آن در سال های اخیر به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است.

اینجانب همت والا، تلاش عالی، کوشش مقدس و سعی وافر همه پزشکان و عزیزان عضو سازمان نظام پزشکی ایران خصوصا پزشکان بزرگوار شیراز را در هر مکان و موقعیتی که مشغول به خدمت و درمان بیماران هستند ارج نهاده و از اینکه در راستای توسعه و اعتلای میهن اسلامی و ارتقای سطح سلامت شهروندان گام برمی دارند صمیمانه از آنان متشکرم.

توفیقات روزافزون، صحت و سلامتی تمامی پزشکان و اساتید جامعه پزشکی شهرمان شیراز را از احدیت منان مسالت می نمایم.