محمد رحمانیان: برای اجرای «شب سال نو» از من اجازه نگیرید!

محمد رحمانیان: برای اجرای «شب سال نو» از من اجازه نگیرید!

محمد رحمانیان با ابراز خوشنودی از چاپ دوم نمایشنامه «شب سال نو» اعلام می‌کند که گروه‌های تئاتری در هر کجای کشورمان می‌توانند بدون اجازه او این نمایشنامه را اجرا کنند. نمایشنامه‌ «شب سال نو» که زمستان ۱۴۰۰ برای نخستین بار از سوی نشر «چلچله» منتشر شده بود، به فاصله­ یک سال به چاپ دوم رسید.

محمد رحمانیان، نویسنده­ این نمایشنامه با ابراز خوشحالی از اینکه این نمایشنامه که سال ۹۱ نوشته شده، مورد پذیرش عمومی قرار گرفته است، گفت: فکر نمی­‌کردم نمایشنامه­‌ای که به نیّت اجرای هنرجویانِ جوان کارگاهِ بازیگری مهتاب نصیرپور در ونکوور کانادا نوشته بودم، این چنین با استقبال مخاطبان روبرو شود. از زمان انتشار این نمایشنامه و در طی این یک سال اخیر بیشترین تقاضای اجرا را از شهرستان‌های مختلف ایران داشته­‌ام، بخصوص در این روزهای آخر سال که حال و هوای سالِ نو بهترین زمان برای اجرای این نمایشنامه است.

 او اضافه کرد: به دلیل همین استقبال جوانان و دانشجویان و هنرجویان تئاتر، در همین جا اعلام می­‌کنم اجرای این نمایشنامه ـ «شب سال نو» ـ مانند نمایشنامه­ «مصاحبه» که پیش از این اعلام کرده بودم، نیاز به کسب مجوّز از سوی نویسنده ندارد و گروه‌­های تئاتری در هر کجای این کشور می­‌توانند این نمایشنامه را اجرا کنند.