حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی در هشتم تیرماه عهدی دوباره با شهدا است

شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه امروز داشته‌ها و افتخارات بسیاری داریم و اقتدار و عزتمان را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: روز جمعه هشتم تیرماه بار دیگر با آمدن پای صندوق‌های رأی با شهیدان و آرمان‌های نطام مقدس جمهوری اسلامی عهدی دوباره می‌بندیم.

حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی در هشتم تیرماه عهدی دوباره با شهدا است

محمدحسن اسدی در مهمانی بزرگ کیلومتری غدیر در شمال غرب شیراز گفت: امسال عید کیلومتری غدیر خم در اکثر نقاط مختلف شهر شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری وظیفه خدمتگذاری در برابر مردم را دارد، از اقدامات رو به توسعه در محور شمال‌غرب شیراز نظیر اجرای پروژه‌های مختلف ازجمله عمرانی، خدمات شهری، محرومیت‌زدایی و فرهنگی سخن گفت.

شهردار شیراز در جمع شهروندان منطقه شمال غرب این کلان‌شهر از برنامه‌ریزی و اجرای پنج پروژه بزرگ هدف گردشگری در این منطقه شامل پارک آبی، تله کابین، شهربازی، آکواریوم و باغ پرندگان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد رونق بهتر این مناطق باشیم.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود به با اشاره به نزدیکی چهلمین روز شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهانشان، فقدان شهید جمهور و یاران شهیدش را ضایعه بزرگی دانست و گفت: باید راه شهید رئیسی را ادامه دهیم.

 این‌ مقام ارشد مدیریت شهری شیراز به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر نیز اشاره و ضمن دعوت از آحاد مردم برای رقم زدن انتخاباتی باشکوه و انتخابی اصلح طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز داشته‌ها و افتخارات بسیاری داریم و اقتدار و عزتمان را مدیون خون شهدا هستیم و بار دیگر با آمدن پای صندوق‌های رأی با شهیدان و آرمان‌های نطام مقدس جمهوری اسلامی عهدی دوباره می‌بندیم.