توری کشویی

توری کشویی مدل جدید و مقایسه آن با توری ریلی قدیمی آلومنیومی به همراه روش خرید و سفارش

توری کشویی

توی این مطلب میخوام در مورد توری کشویی براتون توضیح بدم و شما رو با مدل‌های مختلف اون آشنا کنم.

توری کشویی از دو مدل تشکیل میشه:

1-توری‌های آلومنیومی قدیمی
2- توری پلیسه.

توی ادامه این مطلب میخوایم این دو مدل توری رو با هم مقایسه کنیم؛ و ببینیم چه تفاوت‌هایی با هم دارند؛ تا شما بتونید موقع خرید، اطلاعات کاملتری داشته باشید.

توری ریلی آلومنیومی

طبیعتا هر محصولی که مدل جدیدش میاد توی بازار، معمولا از لحاظ سطح کیفی و عملکرد بهتر از مدل قبلی هست. توی توری هم همین اتفاق افتاده. توری‌های آلومینیومی که بصورت ریلی حرکت میکردن چندتا مشکل دارند:
1- اینکه این توری‌ها اصلا خوب چفت پنجره نمیشن، و دور تا دور توری کاملا بازه و مبنع ورود حشرات هست.
2- حرکت این توری‌ها خیلی سخته و بخاطر کیفیت پایینی که دارند، یا خیلی زود خم میشن و یا قطعاتشون خراب میشه و خیلی زود از جا درمیان. هردفعه شما باید توری رو توی ریل خودش جا بندازین.
3- توی پنجره‌های upvc جدید که امروزه توی خیلی از خونه‌ها کارشده از لحاظ ظاهری هم این توری‌های قدیمی جذاب نیست و ظاهر زیبایی ندارند.
4- برای نصب توری قدیمی نیاز به زدن تعداد زیادی پرچ روی پنجرتون هست. زدن اینهمه پرچ روی پنجره اصلا به صلاحتون نیست.

توری پنجره کشویی جدید

حالا میخوایم بریم سراغ جدیدترین و بهترین مدل توری پنجره که در حال حاضر توی بازار ایران هست. پرده پررنگ افتخارداره که نزدیک به 15ساله این محصول فوق‌العاده رو دراختیار مشتری‌هاش میذاره؛ و سابقه و تجربه بسیارخوب و منحصربه‌فردی در زمینه توری پلیسه داره.

در مورد محافظت حداکثری در مقابل ورود حشرات، توری پنجره کشویی جدید به‌دلیل استفاده از نوارمویی در پشت قاب در هر چهار طرف به‌طورکامل روی پنجرتون کیپ میشه؛ و چون حرکت داخل قاب توری پلیسه هست؛ هیچ‌گونه منفذی برای ورود حشرات نمیذاره.

نکته بعدی در مورد روانی حرکت و کثیف‌نشدن توری پلیسه هست. طراحی توری جدید طوری هست که شما میتونین به راحتی توری رو توی قاب خودش جمع کنید؛ تا در فصل سرما یا مواقعی که توری رو احتیاج ندارید، توری داخل کاست خودش قراربگیره. درنتیجه دیرتر کثیف بشه و طول عمر بالاتری داشته‌باشه. موقع استفاده هم به‌راحتی حرکت میکنه و طرف مقابل قفل میشه. راحتی استفاده از این مدل جدید با مدل قبلی اصلا قابل مقایسه باهم نیست.

در مورد شستشوی توری‌های جدید کشویی، قسمت توری خور از قاب اصلی به راحتی جدا میشه؛ و شما میتونین به‌راحتی کار نظافت و شستشوی این مدل توری کشویی رو انجام بدین.

نکته بعدی این هست که به‌دلیل وجود شیار آبچکان در پروفیل پایینی، موقع بارش باران یا شستشو به راحتی آب داخل ریل پایین تخلیه میشه؛ و باعث افزایش طول عمر توری میشه.

خرید توری کشویی

برای خرید توری کشویی پلیسه بهتون پیشنهاد میدیم تا از وب سایت پرده پررنگ بازدید کنید و خریدتون رو از اونجا انجام بدین. این مجموعه تجربه طولانی در زمینه توری در و پنجره دارن و پروژه های متعددی انجام دادن و از لحاظ تخصص در این زمینه بهترین هستن. تمام کاراشون از بهترین مدلهای توری هست و ضمانت 18 ماهه کارهاشون خیالتون رو از خرید راحت میکنه. قبل از خرید بهتون مشاوره و راهنمایی کامل و رایگان میدن و کمکتون میکنن تا بهترین خرید رو داشته باشین.