آغاز نخستین رالی تور گردشگری از خزر تا خلیج فارس

نخستین رالی تور گردشگری از خزر تا خلیج فارس از 8 اردیبهشت ماه برگزار می شود

آغاز نخستین رالی تور گردشگری از خزر تا خلیج فارس

رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس، 8 اردیبهشت ماه سال جاری و در آستانه روز ملی خلیج فارس نخستین رالی تور گردشگری «از خزر تا خلیج فارس» برگزار می شود.

در این رالی تور که با همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با همراهی شرکت مدیریت رویداد آریانا برگزار خواهد شد، شرکت کنندگان با 60 دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از ساحل چمخاله حرکت خود را آغاز می کنند، پیش از این و در راستای آموزش شرکت کنندگان در این رویداد، کارشناسان و مدرسان تخصصی رالی گردشگری، به آموزش قوانین و مقرارت، فنون و نکات ایمنی رالی های گردشگری پرداختند.

قرار است در این رالی، شرکت کنندگان پس از طی یک مسیر 2 هزار و 300 کیلومتری، به ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و معرفی جاذبه های بی شمار گردشگری، تاریخی و طبیعی کریدور شمال به جنوب ایران بپردازند.

مسیر شروع این رالی استان گیلان است و شرکت کنندگان با عبور از استان های قزوین، البرز، قم، اصفهان و فارس و هرمزگان، به ساحل خلیج فارس می رسند.

حفظ سرعت و رانندگی ایمن، توجه به علائم و هشدارها، رعایت تمامی قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، مسیریابی اصولی از روی نقشه و توجه به حفظ جان شهروندان و مسافران از قوانین و الزامات اصلی شرکت در این رویداد است.

اختتامیه این رالی که با همکاری مکث موتور، گروه صنعتی بارز و شرکت موتوسل برگزار می شود، روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه خواهد بود.