دست پاکبانان زحمتکش و نیروهای میدانی شهرداری شیراز را می‌بوسم

امام‌جمعه خرمشهر گفت: تشکر و تقدیر ویژه را تقدیم نیروهای میدانی و پاکبانان زحمتکش می‌کنم و بارها گفته‌ام که دست این عزیزان را می‌بوسم چراکه در دمای طاقت‌فرسای بیش از ۵۰ درجه به خدمت‌رسانی به زائرین امام حسین پرداخته‌اند و اجر آن‌ها نزد خداوند بسیار است.

دست پاکبانان زحمتکش و نیروهای میدانی شهرداری شیراز را می‌بوسم
آیین قدردانی از تلاش و زحمات عوامل اجرایی شهرداری شیراز در موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) با حضور مقامات استانی و مدیریت شهری خرمشهر در سالن همایش‌های شهر راز برگزار شد.

امام‌جمعه خرمشهر در این آیین، خرمشهر را نماد مظلومیت ایران اسلامی و نماد اقتدار این کشور سرافراز دانست و عنوان کرد: حامل سلام گرم مردم خرمشهر و نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان به مردم عزیز قهرمان و سلحشور شیراز و استان فارس هستم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد عادل‌پور اظهار کرد: استان فارس درصحنه‌های ایستادگی و مقاومت از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی همواره حضورداشته است.

وی ضمن تشکر از مردم شیراز و نماینده ولی‌فقیه در این استان، مسئولین استان و شهرستان، شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار جهادی و مردمی و با درایت شیراز و سایر مدیران شهرداری تأکید کرد: تشکر و تقدیر ویژه را تقدیم نیروهای میدانی و پاکبانان زحمتکش می‌کنم و بارها گفته‌ام که دست این عزیزان را می‌بوسم چراکه در دمای طاقت‌فرسای بیش از ۵۰ درجه به خدمت‌رسانی به زائرین امام حسین پرداخته‌اند و اجر آن‌ها نزد خداوند بسیار است.

قدردانی از ایجاد موکب دائمی حضرت احمدبن موسی(ع) در مرز شلمچه

به اعتقاد امام‌جمعه خرمشهر از میان بیش از ۲۰۰ موکب در مرز شلمچه می‌توان گفت موکب احمدبن موسی(ع) با در نظر گرفتن شاخص‌های کمی و کیفی بهترین موکب فعال در پیاده‌روی بزرگ اربعین است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عادل‌پور همچنین از ایجاد موکب دائمی و اصولی شهرداری شیراز «حضرت احمدبن موسی(ع)» در مرز شلمچه نیز قدردانی کرد.