طراحی و ساخت آتشکده در باغ ویلا

طراحی و ساخت آتشکده در باغ ویلا موجب افزایش ارزش و زیبایی محوطه سازی می شود به همین خاطر اگر قصد اعمال تغییراتی زیبا و کاربردی در حیاط خانه خود را دارید باید به سراغ آتشکده بروید تا هم ارزش و بهای این فضا افزایش یابد و هم کاربردی تر باشد.

طراحی و ساخت آتشکده در باغ ویلا

امروزه با ساخت آتشکده پاییز و زمستان ها لذتبخش تر شده است زیرا با گرمای خود حس بهتری به افراد می دهد و یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در باغ محسوب می شود.

ساخت آتشکده در باغ

ساخت آتشکده در محوطه سازی باغ یکی از تجهیزات کاربردی برای فصل های سرد است زیرا همه دوست دارند در باغ ویلای خود اکثر تایم خود را در فضای باز بگذرانند و بودن یک آتشکده این فضا را گرم و صمیمی تر می کند.

ساخت آتشکده کار سختی نیست و فقط کمی تجربه و خلاقیت می خواهد تا یک آتشدان اصولی ساخته شود که سال ها برای افراد کار کند و زود فرسوده نشود.

در اولین قدم برای ساخت آتشکده این است که بهترین فضا انتخاب کنید تا سال ها بعد پشیمان نشوید و علاوه بر اینها از بهترین و مجرب ترین پیمانکاران کمک بگیرید.

آتشکده باغ ویلا

آتشکده در باغ کاملا مشابه شومینه است با این اختلاف که در فضای باز ساخته می شود و زیانی هم برای افراد ندارد حال این آتشکده یا آتشدان میتواند در وسط قرار گیرد و همه دور آن جمع شوند یا میتواند در گوشه ای قرار رفته باشد.

ساخت یک آتشکده در محوطه سازی باغ ویلا باعث می شود که جذابیت محیط بیشتر از قبل شود و رغبت افراد را برای رفتن به باغ بیشتر می کند و افراد در باغ سردی هوا را حس نکنند.

آتشکده، آتشدان، آتشگاه که هر 3 یکی هستند از تجهیزات کاربردی و بسیار زیبا است که ارزش باغ را زیاد می کند و به آن بهای بسیاری می بخشد.

طراحی آتشکده ویلا

بعد از اینکه محل قرارگیری و اندازه آتشکده در محوطه سازی ویلا را تعیین کردید نوبت به چوب یا میان گاز می رسد که هرکدام را میتوانید به عنوان سوخت آتشدان استفاده کنید.

طراحی آتشکده یک کار اصولی است که بهتر است از افراد مجرب در این کار کمک بگیرید تا هم محوطه سازی باغ آسیب نبیند و هم هزینه ای دوباره متقبل نشوید.

متریال خوب و مناسب نکته دیگری است که باید در طراحی آتشکده در ذهن داشته باشید و ببینید که کدام متریال و عناصر برای آتشکده مورد نظر مناسب است.

انواع آتشکده

آتشکده نیز انواعی دارد و مانند دیگر تجهیزات باغ به شکل های گوناگون ساخته می شود و هر کسی با توجه به محوطه باغ ویلای خود و متریال و هزینه ساخت آن بهترین نوع آن را انتخاب می کنید.

ساخت آتشکده مدرن

طراحی و ساخت آتشکده مدرن برای باغ ویلا موجب افزایش ارزش آن می شود و جلوه خاصی به این فضا می دهد به همین خاطر می توانید با اجرای آتشکده مدرن در باغ ویلا تغییرات اساسی بر روی این فضا اعمال کنید.

آتشکده مدرن جدیدترین و زیباترین آتشکده ای است که می توانید در باغ ویلای خود از آن استفاده کنید. آتشکده مدرن زیبایی و جلوه خاصی دارد که اگر در باغ ویلایی این المان طراحی شود موجب افزایش جلوه آن فضا می شود.

ساخت آتشکده کلاسیک

افرادی که اقدام به حیاط سازی باغ یا ویلای خود می کنند با طراحی و ساخت آتشکده زیبا می توانند جلوه و زیبایی حیاط خود را افزایش دهند. آتشکده کلاسیک با المان ها و متریال قدیمی و طراحی های جدید ساخته می شود؛ مثلا با استفاده از آجر می توان بهترین آتشکده کلاسیک را طراحی نمود.

فرقی نمی کند که حیاط شما چه مقدار فضا دارد شما می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید بهترین آتشکده کلاسیک را طراحی کنید، حال یا می توانید آتشکده کلاسیک ایستاده طراحی کنید یا می توانید از آتشکده هایی که به شکل گرد و زمینی هستند استفاده کنید که این کاملا سلیقه ای است.

هزینه ساخت آتشکده

ساخت آتشکده توسط عناصر و متریالی انجام می شود، همچنین سبک های متفاوتی برای آتشکده وجود دارد که هر کدام از اینها در قیمت گذاری موثر است.

بنابراین نمیتوان یک هزینه را برای تمامی آتشکده ها در نظر گرفت و نیاز است که پیمانکار و طراح پس از بررسی، قیمت نهایی را به شما بگوید.