بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با همراهی مدیریت شهری شیراز از خط ۲ مترو

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با همراهی مدیریت شهری شیراز از خط ۲ مترو بازدید و در جریان آخرین روند این پروژه کلان شهری قرار گرفت

بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با همراهی مدیریت شهری شیراز از خط ۲ مترو
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در این بازدید اظهار کرد: براساس گزارش‌های ارائه شده و زمان‌بندی که برای اتمام این پروژه تعیین شده، تلاش خواهیم کرد تا خط ۲ زودتر از موعد زمان‌بندی اعلام شده به پایان برسد. 

سردار عبدالرضا عابد افزود: باتوجه به پیشرفت و سرعت اجرایی که پروژه خط ۲ قطار شهری شیراز دارد، انتظار می‌رود تا پایان سال جاری فاز یک این خط به بهره‌برداری کامل برسد.   

او با بیان اینکه تنها احداث و بهره‌برداری از خط مترو برعهده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) است، خواستار اقدام مسؤولین استانی در راستای تأمین واگن و اقدامات لازم شد.

 شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: با حضور فرمانده قرارگاه خاتم‌الأنبیا(ص) از سه پروژه مهم طرف قرارداد شهرداری با قرارگاه بازدید شد. 

محمدحسن اسدی با اشاره به بازدید صورت گرفته از خط ۲ مترو ایستگاه دولت عنوان کرد: براساس برنامه زمان‌بندی و از پیش تعیین شده و قول مساعد سردار عابد، تا دهه فجر سال جاری عملیات روسازی خط غربی و ایستگاه‌های نیمه تمام فاز یک خط ۲ مترو به پایان خواهد رسید.
 
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز بیان کرد: براساس قول داده شده در تابستان ۱۴۰۴ عملیات ریلی ادامه مسیر خط ۲ مترو از میدان آزادی تا کلبه سعدی به پایان خواهد رسید  و با بهره‌برداری از آن، مسافرگیری این خط آغاز می‌شود‌.