انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی قدیمی در محله جوانمردقصاب در شهرری خبر داد و گفت: بخش زیادی از این ساختمان تخریب شده ضمن اینکه به سه الی چهار ساختمان و مغازه کنار این ساختمان خسارت وارد شده است

انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران

جلال ملکی اظهار کرد: در ساعت ۸:۱۱ صبح امروز انفجار شدیدی در یک ساختمان مسکونی قدیمی به آدرس محله جوانمرد قصاب، خیابان حضرتی واقع (شهرری) در منطقه ۲۰ به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: در پی اعلام این حادثه، ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به محله حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره جزئیات حادثه تصریح کرد: انفجار شدیدی در یک ساختمان سه طبقه قدیمی مسکونی صورت گرفته است که بخش زیادی از این ساختمان تخریب شده ضمن اینکه به سه الی چهار ساختمان و مغازه کنار این ساختمان خسارت وارد شده است.

ملکی با اشاره به اینکه تا این لحظه ۱۲ نفر در این حادثه نجات پیدا کرده‌اند، گفت: این ۱۲ نفر شامل ۷ مرد و ۵ زن هستند و همچنان عملیات در محل ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران متذکر شد: آتش‌نشانان در مدت دو دقیقه به محل حادثه رسیدند و برآورد اولیه از علت این حادثه انفجار نشت گاز است البته در این زمینه باید بررسی‌های دقیق‌تری صورت گیرد.

وی گفت: در حال حاضر نیز غلامرضا شنگی؛ شهردار منطقه ۲۰ و قدرت‌الله محمدی؛ مدیر عاملسازمان آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.