عملکرد شهرداری شیراز در مرز شلمچه قابل تقدیر است

غلامحسن اسکندری در بازدید از موکب حضرت احمد بن موسی «ع» در مرز شلمچه با بیان اینکه حقیقتا ارائه خدمات به زوار امام حسین(ع) توسط ۶۰۰ نفر از کارکنان شهرداری شیراز کار بزرگی است گفت: من به سهم خودم قدردان این عزیزان بوده و دست تک تک این عزیزان را می بوسم. هم اکنون اقامتگاه با امکانات مناسب و دسترسی راحت در مرز شلمچه جهت استفاده زائران آماده و فراهم گردیده است.

عملکرد شهرداری شیراز در مرز شلمچه قابل تقدیر است

غلامحسن اسکندری در بازدید از موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه اظهار کرد:
خداوند متعال توفیق ویژه نصیب ما کرد که در اربعین حسینی(ع) در مرز شلمچه از مسیرهای تردد زوار در پیاده‌روی بزرگ و باشکوه اربعین حسینی بازدیدی داشته باشیم.

غلامحسن اسکندری ضمن اشاره به سیاست گذاری شورا در خصوص راه اندازی موکب احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در مرز شلمچه عنوان کرد: خوشبختانه بعد از گذشت یک سال از تصویب این لایحه و کار جهادی مداوم هم اکنون اقامتگاه با امکانات مناسب و دسترسی راحت در مرز شلمچه جهت استفاده زائران آماده و فراهم گردیده است.

وی فعالیت های دست اندرکاران موکب در حوزه‌های مختلف اجرایی و خدماتی شهرداری شیراز را در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی مطلوب دانست و عنوان کرد: حقیقتا ارائه خدمات به زوار امام حسین(ع) توسط ۶۰۰ نفر از کارکنان شهرداری شیراز کار بزرگی است و من به سهم خودم قدردان این عزیزان بوده و دست تک تک این عزیزان را می بوسم.

غلامحسن اسکندری افزود: قطعاً تک‌تک زحمات این عزیزان ثبت شده و مورد لطف خداوند متعال و اهل بیت قرار خواهد گرفت.