تمام آزادگان جهان دل در گروی مردم فلسطین دارند/ رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با تحریف رسانه‌ای واقعیت‌ها را کتمان کند

شهردار کلان‌شهر شیراز با تسلیت و گرامیداشت یاد سید شهیدان مقاومت «شهید سید حسن نصرالله» و شهدای والامقام جبهه مقاومت گفت: تمامی مردم آزاده در جهان و کسانی که دل در گروی آزادگی دارند، همگام و همراه با مردم مظلوم فلسطین هستند.

تمام آزادگان جهان دل در گروی مردم فلسطین دارند/ رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با تحریف رسانه‌ای واقعیت‌ها را کتمان کند
محمدحسن اسدی در نخستین اجلاسیه بین‌المللی شهدا و رسانه‌های محور مقاومت با گرامیداشت یاد شهدای والامقام جبهه مقاومت شهادت سید شهیدان مقاومت، مجاهد نستوه و والامقام شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای مقاومت اظهار کرد: این شهید والامقام سال‌ها در خط مقدم محور مقاومت سینه خود را در برابر وحشی‌گری‌های رژیم نامشروع صهیونی سپر کرد و خواب را از چشم دشمنان جبهه مقاومت گرفت تا از زنان و کودکان بی‌دفاع غزه حمایت کند.
 
وی افزود: سید شهیدان مقاومت سرانجام مزد ده‌ها سال مجاهدات خود را گرفت و در اقدام تروریستی رژیم سفاک صهیونی در ضاحیه جنوبی بیروت، به فیض عظمای شهادت نائل شد.
 
شهردار شیراز با بیان اینکه این اجلاسیه در سایه اتحاد جبهه رسانه‌ای مقاومت می‌تواند با بیدار کردن وجدان‌های آگاه ملت‌ها در به تصویر کشیدن واقعیت‌های میدان و بازنمایی توفیقات جبهه مقاومت، تصویر روبه‌زوال اسراییل را رقم بزند، گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با تحریف رسانه‌ای، واقعیت‌ها را کتمان کند.


 اسدی تصریح کرد: امروز شاهد اقدامات وحشیانه رژیم کودک کشی هستیم که تا به امروز بیش از ۵۰ هزار نفر ازجمله کودکان، افراد غیرنظامی، بیمارستان‌ها و مدارس را به خاک و خون و به شهادت رسانده و این جنایات رژیم صهیونیستی مصداق بارز نسل‌کشی است.
 
این مقام ارشد شهری شیراز گفت: در قلب آمریکا تظاهرات بزرگی در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد هرچند که استکبار جهانی نمی‌گذارد صدای مظلومیت فلسطینی‌ها و کسانیکه در لبنان، سوریه و نقاط مختلف هستند، به گوش جهانیان برسد.
 
وی گفت: تمامی مردم آزاده در جهان و کسانی که دل در گروه آزادگی دارند، همگام و همراه با مردم مظلوم فلسطین هستند.
 
بنابراین گزارش، در این مراسم که همزمان با سالروز عملیات طوفان‌الاقصی و به‌مناسبت گرامی‌داشت شهیدان قدس، سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه، خبرنگاران شهید و سفیران آرمان راه قدس در محور مقاومت برگزار شد، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، نماینده ولی‌فقیه در استان، مقامات و مسئولان کشوری و لشکری و همچنین میهمانان خارجی از کشور‌های حوزه مقاومت حضور داشتند.
 
سخنرانی سردار سلیمانی، شهردار شیراز، دبیر اجرایی اجلاسیه و خبرنگاران خارجی فعال محور مقاومت، از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه بود که در مقابل اصحاب رسانه و نمایندگان خارجی رسانه‌های بین‌المللی انجام شد.
 
گفتنی است در این اجلاسیه ۱۴۷ خبرنگار داخلی و خارجی در حوزه رسانه‌های محور مقاومت خانواده‌های معظم شهدای خبرنگار و سرداران شهید جبهه مقاومت حضور داشتند و در پایان مراسم از خانواده معزز شهدا تجلیل شد.