زیرساخت‌های راه‌اندازی نخستین تلویزیون دیجیتال بیمه کشور در شیراز فراهم شد

زیرساخت‌های راه‌اندازی نخستین تلویزیون دیجیتال بیمه کشور در شیراز فراهم شد
فرزاد جهاندیده، مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای بهین پوشش البرز

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای بهین پوشش البرز از فراهم شدن زیرساخت های راه‌اندازی نخستین تلویزیون دیجیتال بیمه کشور در شیراز خبر داد و گفت: هدف از انجام این کار بهره‌مندی از تجربه و دانش فعالان صنعت بیمه و آشنایی بیش از پیش هموطنان با حقوق خود و شناخت انواع محصولات بیمه ای می باشد.

فرزاد جهاندیده ضمن تبریک 13 آذر روز  بیمه به تمام مدیران، کارکنان، نمایندگان کارگزاران و فروشندگان صنعت بیمه و آرزوی موفقیت برای آنها اظهارداشت: امیدوارم هر کدام از این عزیزان  بتوانند گام مثبت و موثری را در راستای فرهنگسازی استفاده از خدمات بیمه و انتقال ریسک های مردم به شرکت های بیمه بردارند.

وی در گفت و گویی که به مناسبت روز بیمه انجام شد، به معرفی مجموعه متبوع خود پرداخت و گفت: شرکت بهین پوشش البرز یکی از نمایندگان حقوقی شرکت بیمه البرز است که فعالیت رسمی خود در قالب نمایندگی حقوقی را از سال 1396 آغاز کرده و در حال حاضر در «گِرِید یک» صنعت بیمه فعالیت دارد که بالاترین گریدی است که در این صنعت به یک شرکت خدمات بیمه ارایه می شود.

 مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای بهین پوشش البرز با بیان اینکه این شرکت دارای مجوز پرداخت خسارت در برخی رشته های بیمه ای است و مشتریان صاحب نامی را در سطح کشور با خود همراه دارد؛ اظهارداشت: خوشبختانه با جایگاهی که در سطح کشور بدست آورده ایم مجوز تأسیس 150 شعبه در سراسر کشور را داریم که تا کنون 8 شعبه راه اندازی شده و قطعاً تعداد شعب درکوتاه مدت افزایش خواهد یافت.

جهاندیده در پاسخ به اینکه چه خدماتی توسط شرکت خدمات بیمه بهین پوشش البرز ارایه می شود نیز ابراز داشت: ما در شرکت بیمه البرز مجوز صدور بیمه نامه برای تمام رشته‌های بیمه‌ های بازرگانی را داریم که از آن جمله می توان به انواع رشته های بیمه ای  اعم از بیمه های آتش سوزی مسکونی، انبار، صنعتی، غیرصنعتی، بیمه مسئولیت اعم از مسئولیت کارفرما در قبال اشخاص ثالث، کارفرما در قبال کارکنان شرکت‌های بازرگانی، خدماتی و صنعتی، مسئولیت پروژه های ساختمانی، مسئولیت حرفه‌ای پزشکان، پیراپزشکان، مهندسان ناظر، مهندسان مشاور، مسئولیت شرکت های حمل و نقل، بیمه های باربری و ... اشاره کرد.

وی با تاکید براینکه ما در تمام رشته های بیمه های بازرگانی قابلیت صدور بیمه نامه و ارایه خدمات را داریم، تصریح کرد: تنها جایی که ما با محدودیت مواجه هستیم در زمینه بیمه های اجتماعی می باشد.

به گفته مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای بهین پوشش البرز، این شرکت در زمینه انواع رشته‌های بیمه ای اعم از انواع بیمه های مهندسی، باربری داخلی، وارداتی، صادراتی، خودرو اعم از شخص ثالث و بدنه، عمر و حوادث انفرادی و گروهی، هواپیما، کشتی، بیمه های درمان تکمیلی و هر بیمه دیگری که در صنعت بیمه ایران از بیمه مرکزی مجوز ارائه داشته باشد می‌تواند صدور بیمه نامه داشته باشد.

این فعال پر سابقه صنعت بیمه در پاسخ به اینکه مهمترین مزیت رقابتی مجموعه شما نسبت به سایر مجموعه های مشابه در چه مواردی قابل عنوان است، نیز بیان داشت:  ما جزء معدود شرکت های خدمات بیمه ای هستیم که خسارت ها را خودمان پرداخت می کنیم. علاوه بر این اعتماد بیمه گذاران در صنایع مختلف به ما از دیگر سرمایه های ماست. خوشبختانه رابطه ما با بیمه گذاران بلند مدت است و سال های سال است که این اعتماد بین مجموعه بهین پوشش البرز و بیمه گذاران ریشه دوانده و علی رغم همه رقابت هایی که در صنعت بیمه وجود دارد باز هم مشتریان ما شراکت تجاری خود را با ما ادامه داده اند.

جهاندیده با بیان اینکه مهمترین سرمایه این شرکت کارشناسان و نیروی انسانی خبره و بیمه‌گذاران آن هستند، اظهارداشت: مزیت دیگری که داریم به تعدد و تکثر شعب برمی گردد که در استان های مختلف کشور از جمله تهران، فارس، خراسان و بوشهر فعالیت می کنیم و همین دسترسی مشتریان به ما را راحت تر کرده است. نکته مهم دیگر این است که پشتوانه ما شرکت بیمه البرز است.

به گفته وی، در حال حاضر افزون بر 28 شرکت در صنعت بیمه کشور فعالند و بیمه البرز یکی از قدیمی ترین شرکت ها با بیش از 64 سال سابقه کار است که از پشتوانه مالی بسیار قوی نیز برخوردار است. علاوه بر این نیروی کارشناسی و بدنه تخصصی  بسیار خوبی نیز دارد؛ بطوری که در برخی رشته ها به قدری تخصصی و خوب فعالیت کرده که رهبری بازار را در اختیار گرفته است.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای بهین پوشش البرز از دیگر نقاط قوت را پایین بودن روند بروکراسی در پرداخت خسارت ها در شرکت بیمه البرز عنوان کرد و گفت: همه اینها کمک می کند که ما نسبت به رقبا و همکاران مان خدمات بهتری را به بیمه گذاران ارایه دهیم.

جهاندیده در ادامه در پاسخ به اینکه در مورد تعداد بیمه شدگان مجموعه بهین پوشش البرز نیز توضیحاتی را ارائه کنید، ابراز داشت:  به لطف خدا و اعتمادی که برای مشتریان ایجاد کرده ایم در حال حاضر افزون بر 53 هزار مشتری ثابت داریم و امیدواریم که تعداد آنها تا یک سال آینده حداقل به بیش از 100 هزار بیمه شده برسد.

وی با بیان اینکه اینها نشان دهنده لطف خداوند، پشتیبانی و خدمات مناسب و حمایت شرکت بیمه البرز می باشد؛ اظهارداشت: ارایه خدمات مناسب توسط شرکت بهین پوشش البرز، تخصص و دلسوزی همکاران و ارتقاء کیفی سطح دانش و خدمات به حدی که بتواند نیاز مشتری را به موقع برطرف کند از دیگر ویژگی های این مجموعه می باشد.

این فعال پر سابقه صنعت بیمه در پاسخ به اینکه اخیراً اقداماتی همچون راه اندازی تلویزیون دیجیتال برای توسعه فرهنگ بیمه از سوی شما انجام شده است، کمی در مورد این اقدامات توضیح دهید، گفت: متاسفانه در کشور ما فرهنگسازی صنعت بیمه به نحو مطلوب انجام نشده و خیلی جای کار در این حوزه داریم تا جایی که ضرورت دارد که فعالان این صنعت که بیش از 190 هزار نماینده و کارگزار بیمه در سراسر کشور را شامل می شود اقدامات جدی تری را در این زمینه انجام دهند.

جهاندیده در همین ارتباط افزود: به یاری پروردگار و بهره مندی از دانش همکاران متخصص توانستیم برای اولین بار نخستین شبکه تلویزیونی دیجیتال صنعت بیمه را کلید بزنیم و زیرساخت ها و ملزومات آن را آماده کنیم.

وی با بیان اینکه در حال اخذ مجوزهای لازم از  مراجع ذیصلاح هستیم؛ اظهارداشت: هدف از انجام کار بهره‌مندی از تجربه و دانش فعالان صنعت بیمه است. علاوه براین راه اندازی این تلویزیون دیجیتال می‌تواند مردم را نسبت به صنعت بیمه بیش از پیش آشنا کند و زمینه آشنایی آنها با حقوق خود و شناخت انواع محصولات بیمه ای را که نهایتا باعث افزایش اعتماد عمومی مردم می شود را فراهم نماید.

به گفته مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای بهین پوشش البرز، زمانی که این شبکه تلویزیونی راه‌اندازی شود از بسیاری از فعالان و متخصصان و افراد موفق این صنعت دعوت می کنیم و از نقطه نظرات و دانش آنها برای آگاه‌سازی بیش از پیش مردم بهره می‌بریم.

جهاندیده در ادامه گفت: علاوه براین یک تارنمای اینترنتی نیز برای کسانی که تمایل دارند عضو خانواده بهین پوشش البرز و سفیر فروش بیمه های مختلف آن -از جمله بیمه زندگی باشند- راه اندازی شده تا بتوانند از هر کجای جهان نسبت به فروش این بیمه نامه ها اقدام و ماهیانه کارمزد خود را دریافت نمایند.

وی با تاکید براینکه این موضوع تأثیر بسزایی در کارآفرینی دارد و ما به یک محدوده جغرافیایی خاص محدود نمی‌شویم، تصریح کرد:  این کار کمک می کند ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی و اشتغال سنین، مشاغل و تحصیلات مختلف فراهم شود.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای بهین پوشش البرز در پاسخ به اینکه در آستانه روز بیمه، آیا تعاریف و خدماتی که از سوی شرکت های بیمه ارائه می‌شود پاسخگوی نیازهای مردم و دیگر مصرف کنندگان این خدمات هست؟ و اگر نیست فکر می کنید جای چه خدماتی خالی است، اظهارداشت: واقعیت این است که در حال حاضر خدماتی که در صنعت بیمه کشور ارایه می شود سال های سال است که ثابت مانده و به لحاظ کیفی وکمی تغییر محسوسی نکرده است.

به گفته جهاندیده، یکی از مشکلات و دغدغه های فعالان صنعت بیمه این است که بیمه نامه‌های اختیاری چندان از سوی مردم مورد استقبال قرار نمی گیرد و شاید همین یکی از دلایلی باشد که شرکت های بیمه نسبت به ارایه محصولات و خدمات جدید تلاش قابل توجهی نکرده اند.

وی با اذعان براینکه هنوز بسیاری از فعالیت های صنعت بیمه در کشور به صورت سنتی انجام می‌شود بیان داشت: هر چند طی هفته گذشته بیمه مرکزی مجوز عرضه  4 محصول بیمه‌ای جدید را صادر کرده اما هنوز خیلی جای کار برای ارایه خدمات جدید وجود دارد.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای بهین پوشش البرز با تاکید براینکه امکان انجام فعالیت های جدید بیمه ای با صنایع مختلف وجود دارد، تصریح کرد: سال هاست که شرکت های بیمه محصولات جدید بیمه ای نداشته اند و حتی در ارایه و معرفی محصولات موجود به مردم هم آن گونه که باید، موفق نبوده اند.

جهاندیده در پایان سخنان خود گفت: بدون شک مردم از ما خدمات مناسب می خواهند و اگر بتوانیم جایگاهی را ایجاد کنیم که همین بیمه نامه های فعلی هم به خوبی ارایه شود مطمئناً استقبال بیشتری می کنند و صرفاً به بیمه نامه های اجباری مثل بیمه شخص ثالث اکتفا نمی کنند.