حضور برترین‌های تجهیزات ورزشی و کمپینگ در نمایشگاه بین‌المللی فارس

حضور برترین‌های تجهیزات ورزشی و کمپینگ در نمایشگاه بین‌المللی فارس
آیین افتتاح نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی

هشتمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی و سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سفر، کمپینگ و کوهنوردی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از ۴۰ شرکت فعال در زمینه ورزشی و کمپینگ  حضور دارند، شرکت کنندگان از استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان و خراسان رضوی به مدت چهار روز از تاریخ ۹ تا ۱۲ شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی فارس حضور دارند.

 این نمایشگاه در مساحتی افزون بر ۶۵۰۰ متر مربع برگزار شده است، صنعت ورزش به مجموعه فعالیت های مرتبط با تولید و بازار یابی کالا و خدمت ورزشی گفته می شود که در تولید ارزش افزوده نقش داشته باشد، این صنعت به سرعت رشد داشته و متحول شده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس در سخنانی در آیین آغاز به کار این نمایشگاه گفت: به نظر می آید عرصه صنعت ورزش از جمله عرصه هایی است که در منطقه ما به خصوص در کشورهای آسیای جنوب غربی علاوه بر اینکه مشتری دارد شاید صنعت مغفول مانده ای باشد بنابراین یک فرصت طلایی است برای ما که از این فرصت استفاده کنیم.

اسماعیل محبی پور افزود: عرصه زیبا و دلنشین ورزش و پیوند آن زمانی طعم و مزه اش به دل ما می‌نشیند که ببینیم صنعتگران داخلی ما چرخ تولیدشان می‌چرخد و مصرف کنندگان ما نیز هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت ، تنوع و قیمت محصولات راضی باشند.

وی افزود: اگر بر مبنای تولید دانش بنیان و اتکا به توانمندی های داخلی حرکت کنیم با توانایی هایی که از صنعتگران و جوانان مان سراغ داریم مطمئنا در این عرصه هم موفقیت های بزرگی نصیب ما خواهد شد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس درباره این نمایشگاه گفت: صنعت ورزش امروز تبدیل به یک از عوامل موثر در ایجاد نشاط اجتماعی، سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت، تامین سلامت روحی و جسمی و پیشگیری از بیماری، شکل گیری رشته های دانشگاهی، هویت سازی و تقویت و افزایش غرور فردی و ملی، کاهش مفاسد و ناهنجاری های اجتماعی و افزایش طول عمر و امید به زندگی شده است.

فرهادی افزود: در حوزه اقتصادی نیز هم زمان با ایفای نقش در تولید محصولات متنوع و برندهای جهانی، موجب رشد صنعت و ارتقای تکنولوژی فعال در تولید محصولات ورزشی، اشتغال زایی، صادرات غیر نفتی و کسب در آمد های ارزی از طریق رویدادهایی مثل المپیک و جام های جهانی در حوزه جذب گردشگری ورزشی شده است.

وی با بیان اینگه ساعات بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ است،  تصریح کرد: علاقه مندان با حضور در نمایشگاه بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان می توانند، قبل از ورود به سالن های نمایشگاه بلیط بازدید رایگان را از سایت نمایشگاه‌های بین المللی فارس از آدرس  www.farsfair.ir  دریافت کنند.