فیلم‌های آخر هفته تلویزیون

«رویای ممنوعه» و «داستان یک زن» از جدید‌ترین فیلم‌های سینمایی هستند

فیلم‌های آخر هفته تلویزیون
رویای ممنوعه به کارگردانی «جین هو هور»،

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن پرشماری امروز و فردا (پنج‌شنبه و جمعه ۲ و ۳ دی ماه) از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود.

 

شبکه یک

فیلم سینمایی «استاد بزرگ» به کارگردانی «وونگ کاروای»، پنج‌شنبه ۲ دی ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. ایپ من در فوشان زندگی آرامی دارد تا این که مردی به نام گانگ یوتین به ملاقات او می‌آید. او سپس با گانگ ار ملاقات می‌کند که قصد دارد تا افتخارات خانوادگی خود را در مبارزه با ایپ من دوباره به دست آورد.
«مریم مقدس» به کارگردانی «شهریار بحرانی»، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. شبنم قلی خانی، پرویز پورحسینی، جعفر دهقان و محمد کاسبی در فیلم سینمایی «مریم مقدس» ایفای نقش کرده اند.

 

شبکه دو

فیلم سینمایی «اورست» به کارگردانی «بالتازار کرماکور»، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم با بازی جیسون کلارک، انگ فولا شرپا و توماس ام. رایت مربوط به صعود گروهی هشت نفره است.

فیلم سینمایی «ریو ۱» به کارگردانی «کارلوس سالدان‌ها»، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: یک طوطی اهلی به ‌نام بلو از یک شهر کوچک، پرنده‌ای مستقل به ‌نام جول را ملاقات می‌کند. بلو همراه این پرنده به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی می‌رود.

«جعبه گنج» هم به کارگردانی «آندرو ویست»، شنبه ۴ دی ماه ساعت ۰۰:۱۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی رابرت میلو اندروس، رابرت بیر و جیک برامانت آمده است: دو خلافکار به خیال سرقت اشیای باستانی، هواپیمای انتقال را دستکاری می‌کنند و هواپیما سقوط می‌کند. در حین سقوط هواپیما دو پسر جوان که با هم اختلافاتی نیز دارند این هواپیما را می‌بینند و با شنیدن اخبار به سراغ هواپیما می‌روند...

 

شبکه سه

فیلم سینمایی «کوهی میان ما» به کارگردانی «هانی ابو اسد»، پنج‌شنبه ۲ دی ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی ایریس البا، کیت وینسلت، بو بریجز، درموت مالرونی و لیندا سورن سن خواهید دید: بن یک جراح مغز و اعصاب است که برای یک جراحی باید با هواپیما سفر کند، اما به دلیل شرایط بد آب و هوایی تمام راه‌ها بسته است. در فرودگاه زنی به نام الکس هم که عکاس یک روزنامه است در شرایط مشابهی گیر کرده. او به بن پیشنهاد می‌دهد که در صورتی که مایل باشد می‌توانند دو نفری یک هواپیمای کوچک اجاره کنند و قبل از وقوع طوفان خود را به شهر دیگری برسانند...

 

شبکه چهار

فیلم سینمایی جدید «رویای ممنوعه» به کارگردانی «جین هو هور»، پنج‌شنبه ۲ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی چوی مین سیک، پارک سونگ هون و هان سوک کیو آمده است: در دوران پادشاهی سه جونگ بر کره، این کشور حکومتی محلی و تابع سلسله مینگ در ژاپن و از انجام برخی فعالیت‌های علمی و نظامی منع شده بود. در این میان شاه سه جونگ با برده‌ای بسیار با استعداد به نام یانگ شیل آشنا می‌شود که با علوم مهندسی آشناست...

«شطرنج باز» به کارگردانی «لوئیس اولیوروز»، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی مارک کلوتت، ملینا ماتیوس و آلوخو ساوراس آمده است: در سال ۱۹۳۴ دیگو پادیلا، قهرمان شطرنج اسپانیا می‌شود و با یک روزنامه نگار فرانسوی، ماریان لاتور دیدار می‌کند و آنها عاشق یکدیگر می‌شوند. در پایان جنگ داخلی، ماریانه، دیگو را متقاعد می‌کند که با دخترش در فرانسه زندگی کند، جایی که اندکی بعد دیگو به جاسوسی توسط نازی‌ها متهم می‌شود...

 

شبکه پنج

فیلم سینمایی «قهرمانی به نام کوالا» به کارگردانی «کونگ هو لی»، پنج‌شنبه ۲ دی ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این فیلم به ماجرای کوآالی سفید رنگی پرداخته می‌شود که به خاطر تفاوت رنگش با سایر کواال ها، اعتماد به نفس ندارد.

«کاراگاه کونان» به کارگردانی «یوزورو تاچی واکا» نیز جمعه ۳ دی ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود. در این انیمیشن خواهیم دید: کونان یک پسر دبیرستانی است که خیلی خوب می‌تواند مسائل را تحلیل کند او در واقع یک کاراگاه تمام عیار است که کسانی او را مسموم کرده‌اند و او به صورت یک بچه در آمده وقتی ساختمانی که قرار است اجلاس در آن برگزار شود منفجر می‌شود کونان وارد عمل می‌شود تا عاملین را پیدا کند. ولی قبل از هر کاری موری کاگارو دستگیر می‌شود و همه چیز گردن او می‌افتد...

فیلم سینمایی جدید «داستان یک زن» به کارگردانی «کورنل موندروکزو»، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی ونسا کربی، شیا لبوف و الن برستین خواهیم دید: مارتا و شان زن و شوهری هستند که منتظر تولد نوزادشان هستند، ولی بچه نمی‌تواند نفس بکشد و می‌میرد.

 

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «دلهره» به کارگردانی «کاظم معصومی»، پنج شنبه ۲ دی ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: بهروز همسر روشنک نویسنده داستان‌های جنایی است و کارخانه عموی روشنک را که بر اثر حادثه‌ای در کارخانه کشته شده، اداره می‌کند.
سارا صوفیانی، ابوالفضل پورعرب، کامران تفتی، پژمان بازغی و الهام حمیدی در فیلم سینمایی «دلهره» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «انت‌های یک رویا» به کارگردانی «استفان چو»، پنج شنبه ۲ دی ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان فیلم از این قرار است که شیائو دی پسر خردسالی است که مادر خود را از دست داده و به همراه پدرش در خانه‌ای محقر زندگی می‌کند. پدر شیائو کارگر ساختمانی است و به ‌سختی مخارج تحصیل فرزندش را تامین می‌کند. شیائو در مدرسه دانش‌آموز منزوی و گوشه‌گیری است که علاوه بر بچه‌ها، یکی از معلمان بداخلاق مدرسه نیز همیشه او را به‌خاطر لباس‌های کهنه و کثیفش سرزنش می‌کند.

فیلم سینمایی «پدران و دختران» به کارگردانی «گابریل ماکینو»، پنج شنبه ۲ دی ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

                                                                                                                                                                              داستان یک زن 

                                                                                                                                                                                   مرد ایرلندی

داستان این فیلم با بازی راسل کورو، آماندا سیفراید و آئورون پُل؛ درباره جیک دیویس نویسنده سرشناسی است که همسرش را در تصادف از دست داده است و خود او نیز دچار آسیب روحی شدید شده است و دچار حمله‌های صرع می‌شود.

فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»، پنج شنبه ۲ دی ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی رابرت دونیرو، جو پشی و آل پاچینو آمده است: در دهه ۵۰ قرن بیستم میلادی، راننده کامیونی به نام فرانک شیرن با راسل بوفالینو، از روسای مافیا ارتباط می‌گیرد. شیرن همزمان با بالا رفتن رتبه خود و تبدیل شدن به یک قاتل قراردادی برتر، شروع به کار برای جیمی هوفا می‌کند.

فیلم سینمایی «مردی در آتش» به کارگردانی «تونی اسکات»، پنج شنبه ۲ دی ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی دنزل واشنگتن آمده است: افرادی توسط یک باند آدم ربا دزدیده می‌شوند و درخواست پول از خانواده آنها می‌شود. خانواده راموس برای محافظت از دختربچه شان (بپیتا) شخصی به نام جان کریستی که قبلا کماندو بوده است را استخدام می‌کند.

فیلم سینمایی «وارث» به کارگردانی «جان اروین»، جمعه ۳ دی ماه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی پاتریک سوویزی، لیام نیسون، آدام بالدوین، هلن هانت، بیل پاکستون، بن استیلر و آندراس کاتسولاس؛ درباره ترومن یک پلیس شیکاگو است که به دنبال قاتل برادرش می‌گردد.

فیلم سینمایی «جنجال بزرگ» به کارگردانی «سیاوش شاکری»، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 این فیلم داستان پیرمردی است که دو مشکل دارد.

رضا کرم رضایی، اکبر عبدی، علی ثابت، شهاب عسگری، ثریا حکمت و سعید امیرسلیمانی در فیلم سینمایی «جنجال بزرگ» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «هشت درجه زیر صفر» به کارگردانی «فرانک مارشال»، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی پل واکر، بروس گرین وود، مون بلودگود، جیسن بیگز، آوگوست شلنبرگ و وندی کروسون خواهیم دید: سرمای طاقت فرسا در قطب جنوب باعث جدا شدن دو جستجوگر از گله سگ هایشان می‌شود و آن دو باید برای برای نجات یافتن تلاش کنند.

فیلم سینمایی «فاتح کادارام» به کارگردانی «راجش ام سیلوار»، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ویکرام، آکشارا حسن و ابی حسن خواهیم دید: پزشکی به نام واسو و همسرش، آیتر در شهری از کشور مالزی منتظر به دنیا آمدن فرزند خود هستند. واسو به خاطر اینکه بتواند روز‌ها پیش همسرش باشد، تقاضای شیفت شب بیمارستان را داده. در شب اول کارش با مردی به نام ناندا که برادرش در بیمارستان بستری است و می‌خواهد او را از بیمارستان ببرد درگیر می‌شود و اجازه این کار را به او نمی‌دهد...

فیلم سینمایی «قلبی به اندازه یک شهر» به کارگردانی «جیانی آملیو»، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آنتونیو آلبانسه، لیویا روسی و گابریل ریندی‌ها خواهیم دید: آنتونیو مردی ساده و زحمتکش در به در به دنبال یافتن کار است و با اینکه مردی ساعی و کوشاست، ولی مجبور است تا هر بار شغل جدیدی را بیازماید، چرا که او به عنوان نیروی کمکی استخدام می‌شود یعنی اگر کسی بنا به دلایلی نتوانست سر کار بیاید آنتونیو به جای او رفته و کارش را انجام داده و دستمزد روزانه دریافت می‌کند.

فیلم سینمایی «استاد دروغ» به کارگردانی «باری لیونسون»، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی رابرت دنیرو، میچل پیفر و آلسنادرو نیولا خواهیم دید: برنارد میداف با سرمایه اندکی یک شرکت سرمایه گذاری تاسیس کرده و حالا شرکت او پس از سالها تبدیل به یکی از مهمترین شرکت‌های سرمایه گذاری وال استریت شده. پسرانش مارک و آندرو و برادرش در شرکت مشغول به کار می‌شوند. میداف و شرکت او جز پنج شرکتی می‌شود که نقش عمده‌ای در توسعه فعالیت‌های بازار بورس دارد. او خودش سرمایه زیادی نداشت، اما با ایجاد اعتماد و پرداخت سود‌های بالا، سرمایه گذاران بزرگ را به سمت خود جلب و پول بسیار زیادی از آنها دریافت کرده.

فیلم سینمایی «پیمان فرار» به کارگردانی «دیوید آلبالا»، جمعه ۳ دی ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آمپارو نوگورا، بنجامین ویکونا، اوزبیو آرنا و روبرتو فاریاس آمده است: حکومت دیکتاتور شیلی، آگوستو پینوشه با کودتای نظامی و حمایت سازمان جاسوسی آمریکا و برخی از کشور‌های غربی قدرت را در دست گرفته و در سال ۱۹۹۰ سال‌های پایانی خود را سپری می‌کند. در یک زندان امنیتی در شهر سانتیاگو تعداد زیادی از مخالفین او در زندان هستند و شرایط بدی را در این زندان تجربه می‌کنند. در این میان تعدادی از زندانیان سعی می‌کنند با کندن یک تونل به خارج از زندان راهی پیدا کنند، ولی آنها در راه این فرار با چالش‌های زیادی رو به رو هستند.