استاندار خوزستان: انگار جنگ تازه در آبادان و خرمشهر تمام شده!

تاکید رئیس جمهور بر ابلاغ مصوبات سفر

استاندار خوزستان: انگار جنگ تازه در آبادان و خرمشهر تمام شده!

استاندار خوزستان با اشاره به جلسه روز گذشته هیات دولت و بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور بر ابلاغ این مصوبات تاکید داشت تا اعتبارات آنها به سرعت تامین شود.
صادق خلیلیان اظهار کرد: قرار بود از ابتدا استاندار ویژه خوزستان در جلسات هیات دولت شرکت کند؛ دعوت شدیم و در این جلسه شرکت کردم. مسائل و مشکلات مرتبط با استان خوزستان را طرح کردیم و در عین حال گزارشی از ۱۰۰ روز اول کاری در استان ارائه دادیم.
وی افزود: اعضای دولت نیز نظرات خود را مطرح کردند و رئیس جمهور به طور خاص و ویژه گفت که استان خوزستان را مورد توجه قرار می‌دهد و از همه اعضا خواست که به جد به دنبال حل مشکلات خوزستان و تسریع پروژه‌ها باشند.
خلیلیان گفت: از جمله اقداماتی که انجام می‌شود، در بحث آب شرب است که مشکلاتی در استان خوزستان از جمله شهرهای آبادان، شادگان و خرمشهر داریم. اعتبارات این‌ها تامین شده تا آب شرب مطمئنی برای این شهرها فراهم آوریم و در طرح‌ها تسریع شود.
وی با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب بیان کرد: در شبکه‌های فاضلاب مشکلات عدیده‌ای در آبادان، شادگان و بخش‌هایی از خرمشهر داریم که از آنها بازدید شد. این پروژه‌ها در قابل مصوبات سفر دولت به استان خوزستان تصویب شده است.
استاندار خوزستان افزود: هنوز می‌بینیم در توسعه شهری در آبادان و خرمشهر مشکلاتی وجود دارد و انگار تازه جنگ تمام شده است. همه این مشکلات احصاء شده است.
وی که در یک بخش خبری صحبت می‌کرد، گفت: بیمارستان آبادان و بیمارستان قلب خرمشهر در این مصوبات آمده‌اند تا هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند. پروژه‌های مربوط به مشکلات دیگر نیز در قابل ۱۵ مصوبه برای استان خوزستان به تدریج اجرایی می‌شوند و شاهد کاهش مشکلات خواهیم بود.