مقابله با دلالی در شهرک صنعتی فارس

مقابله با دلالی در شهرک صنعتی فارس

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تدوین ساز و کارهایی به منظور مقابله با پدیده دلالی خبر داد و گفت: با برنامه‌ای عملیاتی، فضا را برای دلالان نا امن می کنیم.

سید مصطفی هاشمی در بازدید از شهرک صنعتی بزرگ شیراز، بر اجرای طرح افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ شیراز تاکید کرد و افزود: با توجه به افق توسعه شهرک صنعتی و به بهره برداری رسیدن بسیاری از طرح‌های درحال ساخت وساز، افزایش ظرفیت تصفیه پساب ضروری است .

وی گفت: در حال حاضر دو مدول در تصفیه خانه شهرک صنعتی بزرگ شیراز با ظرفیت تصفیه پساب روزانه ۵هزار متر مکعب راه اندازی شده که با توجه به بهره برداری از واحدهای جدید، افزایش ظرفیت تصفیه خانه به ۱۲هزار متر مکعب با ساخت مدول سوم در اولویت کاری قرار گرفت.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: باهدف افزایش ظرفیت فاضلاب گیری تصفیه خانه، تا هفته آینده طرح ایجاد لاگون متعادل ساز به مبلغ ۱۴۰میلیارد ریال به مناقصه خواهد رفت.

هاشمی همچنین از به مدار آمدن طرح ارتقای تصفیه خانه فاضلاب خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت استفاده از پساب تصفیه شده در این تصفیه خانه برای استفاده در فضای سبز و صنایع آب بر غیر غذایی، اعلام کرد که اجرای طرح استحصال پساب در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر پیگیری مصوبه استفاده بخشی از پساب تصفیه شده در تصفیه خانه شهر شیراز که در مجاورت شهرک صنعتی شیراز قرار دارد، تاکید کرد.

هاشمی همچنین از عملیات اجرایی توسعه زیرساخت‌ها در فاز ششم شهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید کرد و بر تسریع انجام اجرای طرح‌ها به منظور آماده کردن این طرح برای واگذاری به متقاضیان و نیز رفع مشکلات آن خبر داد.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی فارس با بیان اینکه به دنبال برنامه‌های مختلفی برای اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی بزرگ شیراز هستیم، گفت: با توجه به تقاضای زیاد سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی، علاوه بر فسخ قراردادهای راکد، طرح توسعه را نیز دنبال می‌کنیم.