۸۰ کیلوگرم مخدر شیشه در دشتستان کشف شد

۸۰ کیلوگرم مخدر شیشه در دشتستان کشف شد
راننده با افزایش سرعت  قصد فرار داشت

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در شهرستان دشتستان کشف و در این ارتباط یک متهم دستگیر شد.

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار حیدر سوسنی بیان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان دشتستان پس از اطلاع از اینکه یک سوداگر مرگ قصد دارد محموله موادمخدر را که در افغانستان تهیه و از مرزهای شرقی وارد کشور کرده از استان فارس به بوشهر و از استان‌های غربی به خارج از کشور منتقل کند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی توضیح داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، یک تیم از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دشتستان با همکاری کلانتری شماره ۱۳ دالکی و وحدتیه در طول محور ورودی این شهرستان خودرو را رصد کردند و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه، در موقعیت مناسب  به خودرو دستور ایست دادند.

سوسنی افزود: راننده با افزایش سرعت  قصد فرار داشت که با عکس العمل به موقع ماموران پلیس مجبور به توقف شد، راننده دستگیر و خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با قدردانی از اقدام یگان‌های دخیل در این عملیات، اظهار کرد: کارکنان فراجا به صورت شبانه ‌روزی در سراسر پهنای استان بوشهر حضوری فعال و گسترده دارند و با شرارت و قاچاق موادمخدر قاطع و هوشمندانه برخورد می‌کنند.