۲۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در خوزستان در حال ساخت است

۲۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در خوزستان در حال ساخت است
تامین نشدن اعتبارات برای اجرای پروژه‌های راهداری باعث پیشرفت کند آن‌ها شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه ۵۱ مجتمع خدمات رفاهی فعال در این استان وجود دارد، گفت: ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در خوزستان در حال ساخت و ۴۱ مجتمع نیز درحال مراحل استعلام است.

محمد جولانژاد در نشست خبری به مناسبت «هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداران» که در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برگزار شد با اشاره به دوربین‌های کنترل نظارت جاده‌ای در راه‌های خوزستان اظهار کرد: خوزستان با ۵۴ دوربین نظارت تصویری در کشور رتبه اول استان‌ها را دارد.

به گفته او، هم اکنون ۱۰۳ دوربین ثبت تخلف فعال در راه‌های خوزستان وجود دارد که علاوه بر این تعداد ۳۴ دوربین ثبت تخلف نیز تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: با افزایش دوربین‌های نظارتی در راه‌های استان ۹۰ درصد راه‌های شریانی خوزستان زیرپوشش دوربین‌های ثبت تخلف قرار می‌گیرند.

جولانژاد با بیان اینکه ۱۰ نقطه حادثه خیز راه‌های خوزستان تا تیر سال آینده برطرف می‌شود، ادامه داد: رفع ۱۲۰ نقطه حادثه خیر خوزستان در سال ۱۳۹۴ مصوب شد که از این تعداد در گام اول این تعداد آشکارسازی و ۳۲ نقطه رفع شده است.

او درباره سرقت علایم و تجهیزات ترافیکی راه‌های خوزستان گفت: برای جلوگیری از سرقت تجهیزات، از علایمی استفاده شده که قابل بازیافت نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به ایمن سازی راه‌های استان اظهار کرد: تامین نشدن اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌های راهداری در خوزستان با توجه به وسعت و طول راه‌های خوزستان و هزینه‌های بالای آن، باعث پیشرفت کند آن‌ها شده است.

۲۶ آذر تا یکم دی هفته راهداری وحمل ونقل جاده‌ای نامگذاری شده است.