پورعلی گنجی: لوکادیا مشکل خانوادگی داشت

پورعلی گنجی:  لوکادیا مشکل خانوادگی داشت
از نبودن هواداران کنارمان ناراحت هستم

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم استقلال در دربی ۹۹، اظهار کرد: بازی زیبایی برای هواداران بود و پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. می توانستیم ببریم و پاس‌های زیادی خوبی دادیم. با این همه مهره خوبی که استقلال داشت، حداقل نتیجه‌ای که می‌توانستیم بگیریم تساوی بود. هرچند می‌توانستیم ببریم.

او درباره تاثیر غیبت لوکادیا در این مسابقه گفت: او مشکل خانوادگی داشت. همه بازیکنان نسبت به لوکادیا مثبت و با هم رفیق هستند. متاسف هستیم در این بازی لوکادیا را در اختیار نداشتیم. ان‌شاءالله او را در بازی‌های بعدی در اختیار داشته باشیم. البته همه بازیکنان مهم هستند و به تیم کمک می‌کنند.

مدافع پرسپولیس درباره اولین حضورش در دربی، اظهار کرد: حس خوبی است. تنها موضوعی که می‌توانم بگویم این است که از نبودن هواداران کنارمان ناراحت هستم. کمترین حق ما مساوی بود و می‌توانستیم ببریم. امیدوارم هواداران در دربی بعدی کنار ما باشند و حمایت کنند تا ببریم.

پورعلی‌گنجی درباره ادامه روند پرسپولیس، گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم با رفع برخی نقطه ضعف‌ خود، نتایج خیلی خوبی بگیریم.

او درباره وضعیت تیم ملی فوتبال عنوان کرد: باید برای جام ملت‌ها برنامه‌ریزی کنیم. نباید درباره مسائلی که گذشته صحبت کنیم. ما به دلیل برخی جزئیات نتوانستیم برنده باشیم. امیدوارم این جزئیات را برطرف کرده، زیرساخت‌ها را درست کنیم و جوان‌های خوبی به تیم ملی دعوت شوند تا بتوانیم در آینده نتایج درستی بگیریم.