۲ تصادف در شمال فارس ۴ کشته داشت

۲ تصادف در شمال فارس ۴ کشته  داشت
عکس تزئینی است

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آباده از حادثه برخورد پژو پارس و کامیونت کاویان و همچنین خودرو سمند با تریلر کشنده با ۴ فوتی و ۳ مصدوم در این شهرستان خبر داد.

علی اکبر بهجت روز جمعه با اعلام این خبر گفت : در ساعت ۲۰:۴۰ پنجشنبه مورخه بیست و نهم دیماه سال جاری پس از تماس تلفنی مرکز امداد هلال احمر ، مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس و کامیونت کاویان در کیلومتر ۳۷ محور آباده _ اصفهان توسط پایگاه امداد و نجات بین شهری شورجستان ، یک تیم نجات به محل حادثه اعزام گردید.

وی افزود : پس از ارزیابی صحنه حادثه و مصدوم نسبت به رهاسازی مصدوم و فوتی های این حادثه اقدام و تعداد ۲ مصدوم تحویل اورژانس و ۴ فوتی تحویل شهرداری گردید.

وی ادامه داد : بلافاصله پس از این عملیات در ساعت ۲۲:۳۵ حادثه برخورد سمند با کشنده تریلر با اعلام پلیس ۱۱۰ به عوامل پایگاه یک تیم به محل اعزام و پس از رهاسازی مصدوم با ست سبک نجات تنها مصدوم حادثه جهت انجام امور درمانی به عوامل اورژانس تحویل گردید.

یک تیم پشتیبان از مرکز شهرستان به نجاتگران پایگاه شورجستان شهرستان آباده در امدادرسانی این حوادث یاری رساندند.

روابط عمومی اورژانس استان فارس نیز اعلام کرد: به علت بروز تصادف در محور شورجستان- ایزدخواست در ۱۰ کیلومتر بعد از شورجستان شهرستان آباده و برخورد خودروی سمند و کامیون ایسوزو ۲ مصدوم این حادثه با انتقال به بیمارستان امام خمینی آباده خدمات درمانی دریافت کردند.

این حادثه ۴ فوتی داشته است که ۳ فوتی قبل از رسیدن آمبولانس و یک فوتی بعد از انتقال با وسیله شخصی به درمانگاه شورجستان در درمانگاه فوت شده بود.

شهرستان آباده در فاصله ۲۷۲ کیلومتری شمال فارس قرار دارد.