گوریل قزاقستان حریف جدید هالک ایرانی

گوریل قزاقستان حریف جدید هالک ایرانی

بر اساس اخبار جدید از حواشی فضای مجازی، گوریل قزاقستانی رقیب جدید هالک ایرانی (سجاد غریبی) شد و او را به مبارزه دعوت کرد. اما گوریل قزاقستان کیست؟ آلمات معروف به گوریل قزاق، در صفحه اینستاگرامش، قد خود را ۱۷۴ سانتیمتر و وزنش را ۱۱۵ کیلوگرم ذکر کرده و مانند سجاد غریبی یک ورزشکار فایتر و بوکسور است، اما شهرت و معروفیت سجاد غریبی را ندارد و از مسابقات و مبارزات او نیز فیلم زیادی در دست نیست.

البته ناگفته نماند که سجاد غریبی شهرت و معروفیت خود را مدیون مارتین فورد و حواشی مبارزه با اوست که جنجال‌های زیادی به دنبال داشت و در نهایت مبارزه اش با فورد، ترسناکترین مرد جهان در ۱۳ فروردین لغو شد.

بعد از لغو مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد، گویا گوریل قزاق در ویدئویی خطاب به سجاد غریبی گفت: هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید، بیا باهم مبارزه کنیم. او در صفحه اینستاگرامش، هالک ایرانی را به مبارزه طلبیده و خواستار مبارزه و مسابقه با او شده است.

مصطفی هاشم زهی، مدیر برنامه‌های سجاد غریبی، روز گذشته در اینستاگرامش ویدئویی از رجزخوانی‌های تایتان قزاق منتشر کرد و گفت او به زودی به طور رسمی به عنوان حریف جدید سجاد غریبی معرفی خواهد شد.

باخیتوویچ آلمات اهل شهر آلماتی کشور قزاقستان است و گفته شده که تا کنون ۲ بار قهرمان مسابقات بدنسازی شده و سابقه حضور در مسابقات جهانی را دارد. اما هیکل و استایل او نیز مانند سجاد غریبی و مارتین فورد نشان می‌دهد که سال‌ها در ورزش پرورش اندام کار کرده است. او هم اکنون مربی بدنسازی و پرورش اندام است.