کاپیتان سابق تیم: برخی مسئولان باشگاه نفت آبادان به صندلی مدیریت چسبیده‌اند!

کاپیتان سابق تیم: برخی مسئولان باشگاه نفت آبادان به صندلی مدیریت چسبیده‌اند!

کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این‌که اگر مسئولان باشگاه نفت نمی‌توانند کاری کنند استعفا بدهند و بروند، گفت: متاسفانه برخی‌ مسئولان باشگاه به صندلی مدیریت چسبیده‌اند و فقط می‌خواهند بگویند ما مسئول باشگاه نفت آبادان شده‌ایم.

عباس مرداسی، اظهار کرد: به نظر من نفت آبادان در هفته‌های اخیر بسیار خوب نتیجه گرفته است. من حتی زمانی که آقای منصوریان به دلیل کرونا نفت را همراهی نمی‌کرد و آن نتایج بد رقم خورده بود، گفتم که تیم نفت آبادان به مسابقات برمی‌گردد و با توجه به شناختی که از کادر فنی و بازیکنان داشتم معتقد بودم که نتایج نفت بهتر خواهد شد.

وی بیان کرد: نمی‌دانم کم‌لطفی و کم‌مهری در حق تیم نفت آبادان را باید خیانت، بازی با احساسات مردم یا کم‌کاری گذاشت. واقعا نمی‌دانم باید از چه جملاتی در قبال این همه مشکلاتی که در نفت آبادان به وجود آمده است، استفاده کرد. مگر می‌شود یک تیم، اینقدر هوادار داشته باشد و بعد این همه نسبت به آن بی‌تفاوتی شود.

کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: متاسفانه همچنان نفت آبادان با قصه تکراری مشکل مالی مواجه است و هر فصل فقط باید تلاش کند که در لیگ بماند. در صورتی که نفت آبادان فعلی که اکنون در رده هفتم جدول رده‌بندی است با یک حمایت بسیار خوب راحت می‌تواند به رتبه‌های بالاتر جدول برسد اما متاسفانه بی‌تفاوتی و مشکلات همیشگی مانع از این می‌شود که نفت بتواند به ساحل امن برسد. به هر حال تا این مشکلات حل نشود نمی‌توانیم نفت آبادانی را ببینیم که یک روند ثابت در لیگ برتر داشته باشد.

وی عنوان کرد: باید به دست بازیکنان، کادر فنی و تمام کسانی که از تیم فوتبال نفت آبادان، این تیم محبوب در خوزستان و کشور بوسه زد. نفت آبادان تیمی است که حتی وقتی با سرخابی‌های پایتخت بازی دارد تمام مردم شهر همه یک رنگ هستند، آن هم زرد طلایی و رنگ دیگری را هواداری نمی‌کنند و این نکته بسیار مثبتی است و اگر مسئولان درک لازم را از چنین شرایطی داشته باشند این تیم نباید با کوچک‌ترین کمبود مواجه باشد.

مرداسی ادامه داد:‌ کم‌کاری در حق تیم صنعت آبادان را خیانت در حق مردم این شهر می‌بینم. اگر اسم این تیم نفت نبود شاید تا این حد انتظاری برای حمایت از آن نداشتیم اما وقتی صنعت نفت در شهری است که بیشترین ثروت را دارد، جای تاسف و تعجب است که حمایتی از آن نمی‌شود. چرا گل‌گهر و مس رفسنجان باید قراردادهای میلیاردی با بازیکنان و کادر فنی ببندند اما در نفت آبادان بازیکنان باید کم‌ترین دریافتی داشته باشند و با این همه مشکل مواجه باشند؟ با چنین رویکردی نفت آبادان آینده خوبی نخواهد داشت و نتایج فعلی نیز به غیرت، تعصب و توانایی بازیکنان آن برمی‌گردد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه آقای مدیرعامل و آقایان هیات مدیره یا باید با سنجیدن درست از شرایط نفت آبادان وارد حیطه مدیریت باشگاه شوند یا اگر هم مسئولیت پذیرفته‌اند، توپ را به زمین مسئولان بالادستی نیندازند. اگر نمی‌توانند کاری کنند استعفا بدهند و بروند. چرا مسئولان باشگاه اعلام نمی‌کنند که نمی‌توانند کار کنند و نمی‌روند؟ متاسفانه برخی‌ مسئولان باشگاه نفت به صندلی مدیریت چسبیده‌اند و فقط می‌خواهند بگویند ما مسئول باشگاه نفت آبادان شده‌ایم و بعد در رسانه‌ها قیافه بگیرند و مطرح شوند و بعد هم یکسری صحبت‌های بی‌پایه و اساس تحویل مردم دهند. به نظر من مقصر صددرصد شرایط نفت آبادان همین مسئولان هستند. به هر حال ما از نتایج نفت آبادان خوشحال می‌شویم اما خوب می‌دانیم با این همه مشکلات این نتایج و موفقیت‌ها تداوم نخواهد داشت.

وی گفت: به نظرم در حال حاضر باشگاه فولاد خوزستان یک باشگاه به تمام معنا است که بودجه و زیرساخت را همزمان دارد و همه کارها به صورت اصولی در آن پیش می‌رود اما چرا نباید صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هم از چنین شرایطی برخوردار باشند؟ انگار قرار نیست این دو تیم نفتی هیچ زمانی در شرایط خوبی قرار بگیرند و گویا مشکلات تیم نفت آبادان نیز پایانی ندارد.