دستگیری سارقان ادوات کشاورزی در دشتستان

دستگیری سارقان ادوات کشاورزی در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری سارقان ادوات کشاورزی در "بخش کلمه" خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند در خصوص دستگیری سارقان ادوات کشاورزی در دشتستان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی از مزارع "بخش کلمه" شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی با خبر دادن از دستگیری سارقان، بیان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی بخش کلمه با پیگیری ویژه خود اقدام به شناسایی سارقان مزارع کشاورزی کرده که در این رابطه یک نفر سارق لوله و ادوات کشاورزی و یک نفر مالخر مربوطه دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی روانه زندان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه در بهمن ماه امسال تعداد ۸۴ فقره سرقت به وقع پیوسته و در این راستا ۳۵ نفر سارق و مالخر دستگیر شده‌اند، افزود: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.

آراوند تاکید کرد: بخش عظیمی از سارقین دستگیر شده در بهمن ماه سارقین لوله وادوات مزارع کشاورزی بوده اند و هدف از انجام این دستگیری‌ها را افزایش احساس امنیت و رضایتمندی عمومی به‌ویژه کشاورزان عزیز در جامعه  عنوان کرد و از مردم خواست با پلیس همکاری بیشتری داشته و هر گونه موضوعات مشکوک را طی تماس به شماره تلفن ۱۱۰ به همکاران ما اطلاع دهند.