پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه‌های سفر استانی دولت به فارس

پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه‌های سفر استانی دولت به فارس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، با اشاره به سفر ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور و هیات دولت به این استان گفت: پروژه‌های این سفر تاکنون و به طور میانگین ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمود رضایی، افزود: در این سفر در بخش اول ۱۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان به تصویب رسید و علاوه بر این ۱۸ پروژه نیز در قالب متمم و با اعتباری بالغ بر ۸۱۱ میلیارد تومان مصوب شد.
وی ادامه داد: همچنین افزون بر ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش تسهیلات بود که چهار هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان آن جذب شده است.
او اظهار داشت: تاکنون تعدادی از پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان به اتمام رسیده با در مراحل انتهایی قرار دارد و بخشی نیز با پیشرفت های فیزیکی متفاوت همچنان در دست اقدام است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: کل اعتباراتی که هم برای پروژه‌های مصوب و هم پروژه‌های متمم تخصیص یافته حدود هشت هزار میلیارد تومان است که امیدواریم در فاصله زمانی باقیمانده تا سفر دوم رئیس جمهور به استان با تخصیص کل اعتبارات شاهد تکمیل تمام پروژه‌های سفر باشیم.

آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس‌جمهور و جمعی از دولتمردان ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ در هفتمین سفر استانی دولت به استان فارس سفر کردند که این سفر با مصوباتی در راستای توسعه و آبادانی این استان همراه بود.